Iemand vinden op Facebook

Deze week was ik op vakantie en in mijn hotel was er een heel knappe jongen die altijd naar mij keek. De laatste avond begon hij tegen mij te praten. Nu ben ik terug thuis en ik weet zijn naam niet. Weet iemand hoe je hem toevallig kan vinden op Facebook, ik weet enkel waar hij woont.

Kusjes Ellen x

Dat is lastig met zo weinig ‘info’ ;o.
Je kan zo’n een oproepje plaatsen. Net zoals die jongen van een tijdje geleden, die een foto van een meisje uit de trein/bus oid had geplaatst op Facebook/twitter. Hij heeft haar volgens mij wel gevonden.

Ik heb geen foto van hem ;o

Dan is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg…

Ken je de naam van iemand van zijn vrienden,…? Kijk dan tussen diegene zijn vriendenlijst.

Kan je niet ergens iedereen die in die gemeente woont bekijken en dan selecteren van de leeftijden ofzo?

Hmm dat gaat wel echt heel lastig worden. Ik heb geen idee hoe je dat aan moet pakken.

Dat gaat een lastige opgave worden als je zo weinig (eigenlijk niets) van hem weet. Misschien heeft het hotel een FB waar mensen op kunnen reageren?

Ik zoek ook iemand met alleen woonplaats en leeftijd maar dat is echt mission impossible.

Ik heb zoiets ook best wel vaak,… dan wil ik zo graag iemand vinden op facebook, maar dan heb ik alleen maar een voornaam en/of woonplaats o.i.d. :stuck_out_tongue: Dan wordt het echt zo lastig zoeken… ook omdat je niet eens zeker weet of hij wel facebook heeft. Ik zou gewoon inderdaad zoveel mogelijken dingen selecteren en alle overeenkomsten goed bekijken :stuck_out_tongue:

Ik zoek ook iemand, ik weet z’n naam, leeftijd, waar hij vandaan komt, waar hij studeert, wat hij studeert. En ik kan hem gewoon écht niet vinden. Succes!

Ik weet wel dat hij fb heeft omdat iemand vroeg waar is … (spijtig genoeg heb ik zijn naam niet verstaan) en een andere antwoorde; hij is zijn fb gaan checken