Iemand verstand van YouTube?

Hey!

Ik wil een YouTube account maken, en ik weet ook dat je geld kunt verdienen via YouTube,
nou is het zo dat ik onder de 18 jaar ben, ik ben bijna 16, en je registreren op YouTube gaat dan helaas niet, ik kan ook geen vervalste geboortedatum invullen, want als je dan gegevens of iets dergelijks naar YouTube opstuurt (voor de uitbetalingen), komen ze er gauw genoeg achter. Dit ben ik dus ook niet van plan.

Ik zie vaker op internet jongens of meiden die onder de 18 zijn én toch geld verdienen via YouTube. Ik heb eens gelezen dat wanneer je een hoofdaccount maakt onder de gegevens van je moeder/vader en daarop een kanaal maakt waarvan jij gebruik maakt, dat het dan wel gaat (al weet ik niet of dit klopt). Maar ik snap niet goed hoe dit dan moet. Ik snap hoe je een apart kanaal maakt op een account, maar ik weet niet hoe verder. Ik weet dat je een soort lid moet worden van YouTube en dat dat pas kan met bepaalde vereisten. Dat weet ik allemaal, maar zodra ik aan die vereisten voldoe, wat moet ik dan doen? Ik zie nergens een e-mailadres van YouTube bijvoorbeeld.

Kortom: Weet iemand hoe het precies werkt om geld te verdienen met YouTube en wil diegene mij dat uitleggen of een link sturen van een site met informatie erop?

Thanks! XXX

Geld verdienen via YT gaat echt niet zomaar hoor.
Dan moet je wel zo’n bekende YT’er worden en dat is tegenwoordig heel moeilijk met al die tig vloggers.

Als je geld wilt verdienen met Youtube moet je een x aantal views/subscribers hebben voordat je Youtubepartner kan worden. Pas als je Youtubepartner bent kan je geld verdienen. Niet veel, gemiddeld 1 euro per 1000 views.
En voor zover ik weet kan je jezelf gewoon registreren als je onder de 18 bent? Ik heb nooit een valse datum ingevuld en ben sinds maart pas 18. Google is gelinkt aan Youtube en je kan ook gewoon een Googleaccount aanmaken.

Geld verdienen op Youtube is echt niet zo makkelijk… als dat de enige reden is waarom je een youtubekanaal begint, denk ik niet dat het een succes wordt.

Jij bent veel te jong en naief om geld te kunnen verdienen op youtube.

Dit is een topic voor vragen over youtube:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-vragen-en-tips-voor-je-youtubekanaal-topic-319748.0.html

En geld via YT verdienen is heel moeilijk en moet je enorm veel voor doen.