Iemand verstand van word of computers?

Een meisje waarmee ik samenwerk voor het sectorwerkstuk, heeft een bestand opgeslagen(edit: van word), alleen het probleem is, dat we het niet terug kunnen vinden! :expressionless:
Nergens op de computer! O_o
echt heel raar, en ik hoop dat er snel iemand reageert, omdat we tot kwart over 2 hebben. :’]

Alvast bedankt! ^^

Heb je het bestand toevallig uit je mail geopend en gewoon op ‘opslaan’ gedrukt ipv van ‘opslaan als’? Want als de computer uit is geweest tussendoor dan is het gewoon weg. Dat heb ik al vaak gehad. <_<

okee, bedankt, dan denk ik dat ie weg is, maar het beginbestand, staat wel op de computer O_o

zoekopdracht en de titel typen?
Geen idee :'3

start → zoeken → documenten → in de afgelopen week → titel document intikken… en dan maar hopen dat ie wat kan vinden :relieved:

of misschien heb je het per ongeluk onder een andere naam opgeslagen dan je dacht?

Dat had ik deze week ook, ik heb het niet meer kunnen vinden :hammer:

Hehe, bedankt voor jullie reacties =)
Iemand anders op mijn school had dit ook, er ging een virus rond enzeu. Computers sporen niet helemaal meer, maargoed ik heb het helemaal over moeten doen. :’]
Wat godzijdank gelukt is. ^^

Ik heb dat op school echt super vaak, dat ik het uit mijn mail heb geopend en niet goed opgeslagen, haha… Dat is echt zó irritant! Ik ben een keer 3 uur langer op school gebleven om iets af te maken en ik dacht dat ik het in mijn map daar had gezet, dus de volgende dag wilde ik het gaan printen en weg was het… Ik baalde echt toen, haha.