Iemand verstand van wifi?

Ik heb mijn nieuwe mobiel nu 4 dagen, en eerst deed de wifi van hier thuis het wel. maar nu heb ik hem gisteren bij mijn vriendje ook de wifi aangezet, en nu doet die het hier thuis niet meer:(
hij maakt wel verbinding en er staat ook dat de verbinding goed is, maar dan komt er 2sec. later te staan, verbinding verbreken…

wie weet hoe ik dit kan oplossen en zo weer kan internetten?

Wat voor telefoon heb je? Ik heb met mijn BB in het begin ook internetproblemen gehad…
Als je een BB hebt, kun je de wifi misschien even uitschakelen en dan weer aanzetten. Of je thuisnetwerk opnieuw zoeken, dat werkt bij mij meestal wel.

Ik heb de samsung galaxy s plus.
ik heb al best veel geprobeert, heletijd aan en uit, instellingen op nieuw gedaan enzo…

Hm, vreemd. Heb je de telefoon al opnieuw opgestart? Verder zou ik het ook niet weten, dus beschouw dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Zoiets heb ik ook met mijn Samsung Ch@t, thuis doet Wifi prima, maar ergens anders niet. Ik ben erachter gekomen om eerst Wifi uit te zetten en telefoon ook, dan weer aan en dan doet Wifi bij een andere plek het wel opeens!

Heb je dat al geprobeerd?

jaa ik heb hem al 3x aan en uit gezet…
zal morgen wel even naar de hi bellen.
mijn internet tegoed van 450 mb was na 3 dagen ook al op!

De Ch@t335? Die wil ik gaan kopen… zijn er nog meer problemen mee dan met wifi?

Sorry TS dat ik er tussen kom hihi, ik investeer mn geld even liever goed. Succes met je probleem!