Meiden hebben jullie tips om iemand te vergeten? Op iemand waar je verliefd op bent? Ik zit namelijk met een groot probleem. Ik heb enorme verlangens naar mijn leraar, en ik ben ook echt verliefd op hem geworden. Maar ik weet dat het niet kan, dat het niet mag en dat het moet stoppen. Maar hoe, hoe kom ik van mijn gevoelens af als ik nog zovaak les van hem heb? En hoe kan ik hem vergeten als hij zo lief naar me lacht? Ik heb een hele poos geprobeert om hem niet aan te kijken in zijn lessen, maar het werkt gewoon niet… Ik kom maar niet van mijn gedachtes af.
Niemand enige tips :’(
Praat er met je mentor over.
dat had ik ook met mijn lerares.
nu, ik een halfjaar van school weg ben en haar niet meer zie, begint het eindelijk langzaam weg te vagen.
hoelang moet je daar nog?
als je nog lang op die school zit kan je regelen om volgend jaar bij een andere docent te zitten als dat mogelijk is. want het beste is hem gewoon niet meer zien, anders blijf je waarschijnlijk in dat wolkje.
Dat durf ik niet, ze heeft namelijk al iets in de gaten maar ik wil niet dat ze het hem verteld.
Ik moet nog tot begin juli. Dan moet ik over op een andere school, waar ik hem heel misschien nog tegen zou komen, maar dat is wss niet het geval.
O god meiden ik heb jullie hulp echt nodig, mijn cijfers worden ook steeds slechter en slechter… en dat terwijl ik juist altijd zo goed was in dat vak.
Gevoelens kan je niet onder drukken, nou het kan misschien wel maar het is heel moeilijk. Als je verliefd bent kan je dit niet zomaar wegkrijgen, hoe hard je je best ook doet. Jij vind je leraar echt echt leuk, en dat gaat niet zomaar weg. Je kan niet zomaar iemand vergeten, daar is geen trucje geen middeltje voor, vergeten is een proces wat jaren kan duren maar ook dagen. Door hem niet aan te kijken of te vermijden gaan je gevoelens niet weg. Dat gevoel is er nu eenmaal hoe graag je het ook weg wilt hebben, daar valt helaas niets aan te doen.
ik weet 't maar het kan zo gewoon niet langer… ik kan onderhand aan niets anders meer denken en dat is fout. Ik weet heel goed dat het fout is
En ik heb weer een 4 :dry:
ik zou op zoek gaan naar een jongen van je eigen leeftijd, als je daar mee bezig bent, denk je minder snel aan hem…
xx
Goede tip… maarja mijn probleem is dat ik niemand kan vinden van me leeftijd die ik leuk vind… naja tenminste niet zo leuk als hem