Iemand vergeten die niet (meer) in mijn leven is??

Laat ik maar eens een verhaal typen. Het is een beetje hopeloos en ook een soort van loser-verhaal, maar toch.
In de zomer ging ik op vakantie naar een Zuid-Europees land. Daar leerde ik een jongen kennen. Hij vond mij leuk en ik hem (als in: aantrekkingskracht). Ik bleef maar een week dus ik sprak mezelf streng toe om absoluut niks te voelen voor 'm, want ik wist dat hij het type was waar ik heel snel voor zou vallen.

Hij wist dat ik niet lang bleef en ik wilde geen spijt hebben van dingen die ik níet gedaan had, dus heb ik een en ander met 'm uitgespookt. Dat doet er misschien verder niet echt toe. In ieder geval, nadat we gezoend hadden voelde ik kriebels.

Die kriebels zijn tot op de dag van vandaag niet verdwenen. Ik heb geen contact met hem. Ik heb ook geen contactgegevens ofzo, maar als ik echt zou willen zou ik hem wel kunnen contacteren via z’n werk en via een collega van 'm. Hij heeft mij ook nooit gecontacteerd terwijl ie wel mijn gegevens heeft.
Hoe dan ook… het punt is dat ik hem nog steeds, na 4 maanden, niet uit m’n hoofd krijg. En het ander punt is, dat ik hem gewoon niet contacteer, hoewel het dus wel in principe zou kunnen. Ik weet niet waarom, het lijkt me gewoon zo…dom.

Ik ga verder gewoon door met m’n leven en hij vast en zeker ook. Ik kijk alleen wel heel erg uit naar de zomer, dan zie ik hem -hopelijk- weer. Ik hoop alleen dat ie me dan wel nog herkent en niet ineens dom tegen me gaat doen, dat zou me echt kwetsen.

Toch zit ik er NU mee dat hij nog steeds niet uit m’n hoofd weg te krijgen is en dat als ik aan hem denk ik nog steeds dezelfde, sterke, kriebel voel. Ik vind het irritant. Ik hoop steeds dat het een teken is dat ik INEENS mijn ware liefde heb gevonden zoals in de film, maar dat is rationeel gezien natuurlijk helemaal onzin.

Heeft dus iemand tips om hem uit mijn hoofd te krijgen, in ieder geval tot de zomer? Hoe krijg je iemand uit je hoofd die geen deel van je leven is maar alleen een herinnering aan de zomer?

En, zodat ik dan geen nieuw topic hoef te openen, wat als de volgende zomer tegenvalt om welke reden dan ook?

Wat verwacht je dat er gaat gebeuren? Verwacht je nou echt dat je volgende zomer daar aan komt en het een groot romantisch liefdes verhaal is? Er is gewoon een 99,9% kans dat hij jou allang vergeten is en vanalles met andere meisjes doet.

Je zou het zelfde moeten doen, je moet nergens (een jaar) op wachten waar je niet zeker van bent. Ik zou dat in elk geval nooit doen, kan alleen maar teleurstellingen opleveren op het eind.

ik heb wel een leuk verhaaltje voor je. was op vakantie in ibiza, had ik een vakantievriendje. 't was een jongen die in 't hotel werkte als barman. nou leuk en aardig voor 10 dagen, maar toen moest ik naar huis. we hadden elkaars nummer maar nooit iets mee gedaan. ik ging dit jaar terug en ik bedacht me, dat het moment gewoon mooi was, en hij niet zo. stel je voor dat je nu met hem in contact komt, is het toch altijd minder dan toen het op vakantie zo was. is ook de sfeer van vakantie vaak. :wink: advies: vergeten die handel, wordt waarschijnlijk helemaal niks.

Ik denk ook niet dat het wat wordt…dat is juist mijn probleem :stuck_out_tongue: Ik weet dat het niks wordt, ik wacht ook geen jaar op 'm, al kijk ik wel uit naar de zomer, niet alleen om hem ofzo, maar het is zo irritant dat ik WEET dat het onzin is, maar toch niet van die gedachte aan hem af kom. En ik wil er vanaf.

ga dan in je eigen omgeving lekker rondscharrelen? haha, zoek iemand anders, werkt veel makkelijker!

Dan zul je gewoon moeten wachten. Je kunt jezelf niet dwingen om aan bepaalde dingen niet te denken, dan ga je er alleen maar harder aan denken.

Heb ik al gedaan :stuck_out_tongue: of ja, dat doe ik nog steeds. :stuck_out_tongue: En alleen daarom al, is het zo irritant dat ie gewoon in m’n hoofd blijft zitten. Ik ben zoveel leuke jongens tegengekomen, die gewoon hier zijn en waar ik wel gewoon contact mee heb, en waarbij alles een stuk realistischer is…maar toch.
En dat is echt enorm irritant.

hm ja dat is klote. in ieder geval nergens op hopen, dat is misschien het beste… en denk er maar aan dat op vakantie alles mooier is…

ik herken dit wel gelukkig heb ik dan wel zijn facebook…
alleen is hij bijna nooit online heb hem nog maar 1x gesproken
hij komt uit turkije…

oei probeer andere dingen te doen als afleiding.
De kans dat je hem tegenkomt is klein zul je net zien als je daar bent dat je hem niet tegenkomt

Ik zou niet echt gaan uitkijken naar de zomer, want als hij er dan niet is of met iemand anders is dan kan het wel eens pijnlijk zijn voor je.

Toen ik de topictitel las, las ik: iemand vergeten die niet (meer) in leven is o.0

Ja, ik probeer ook echt niet teveel te verwachten en mezelf toe te spreken dat het vies kan tegenvallen en dat dan m’n vakantie verpest is en dat ik dat echt niet wil.
Toch…steeds als ik lees of hoor dat iemand nu daar op vakantie is, of een weekendje weg is daar ofzo, gaat er een schok door me heen en word ik ineens eventjes heel jaloers…terwijl het echt een kleine kans is dat ze én hem tegenkomt, én hij haar leuk vindt, én zij hem, enz.
Daarbij wat dan nog? Hij mag doen wat ie zelf wil, dat doe ik ook, en we hebben absoluut niks met elkaar te maken. Het is gewoon echt heel dom van mezelf.

Soms denk ik, dat ik toch maar wat moet sturen… maar iets houdt me ook tegen, ik weet niet. Dat ik misschien dan toch ga hopen op een reactie terug die niet komt, of dat ik dan “dat meisje van toen dat na 4 maanden nog steeds eraan denkt, hoezo zielig” word.

Ik wil gewoon heel graag dat ik eraan terug kan denken, zonder dat ie me wat doet, en dat het heel leuk is als ik hem volgend jaar zie, maar niet meer dan dat, zodat het ook geen teleurstelling kan worden.

ik heb een beetje hetzelfde, alleen heb ik nog dagelijks contact met hem waardoor ik hem niét kan vergeten. ik kan je niet echt helpen sorry :3