iemand tips??

heyheyy,

Ik heb even een vraagje.Weten jullie misschien een manier hoe je geld in kan zamelen? Het is niet voor een vereniging of goed doel ofzo… maar voor mijzelf. Dit klink waarschijnlijk heel egoïstisch, :flushed: maar ik heb een “droom” en die is heeel duur, dus zou ik graag wat geld bijverdienen, maar ik weet niet zo goed hoe. Een baantje heb ik al, maar daar heb ik zeker niet genoeg aan. dus ik ben hopeloos hahah.
hoop dat jullie wat ideetjes hebben.

thnx

kusjesss

Ik denk niet dat mensen zomaar geld gaan geven voor jou “droom”. Misschien spullen gaan verkopen of er een tweede baantje bijnemen?

Dit ja. Of ga meedoen aan de lotterij.

Ja, ga je kamer even door, en probeer zoveel mogelijk dingen te verkopen. Misschien kun je bij bekenden oppassen?

Ik ben nu wel heel benieuwd wat je grote droom is, ghehe.

Growdfunding of heel hard werken en sparen

Je rekeningnummer in je onderschriften zetten op fora :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, nog een paar baantjes erbij nemen voor in het weekend ofzo?

nee ik snap inderdaad wel dat ze niet zomaar geld geven. hahah. maar gewoon bepaalde dingen die ik kan doen om geld in te zamelen.
ja spullen verkopen is inderdaad wel een goed idee dankjee.

jaa goed idee! :slightly_smiling_face: misschien kan ik inderdaad wel oppassen, en spullen verkopen is ook altijd goed idee, had ik nog niet eens bij na gedacht haha.

ik wil graag naar Amerika… klink misschien beetje vreemd en niet zo groot, maar ik heb eigenlijk nog nooit gevlogen, ik ga altijd op vakantie in nederland, belgië, Duitsland, dus wil graag iets anders, maar mijn ouders durven niet te vliegen, dus moet ik het zelf sparen enzo. en dan blijf ik ook een tijdje.
noujaa… dat is mijn droom zegmaar, hihi.

Ja goed idee! dankje :wink:

En geld vragen voor kerst/sinterklaas/verjaardag. Als het voor een doel is, vinden mensen het wel leuk om geld te geven voor die gelegenheden ipv een cadeau.

hahah ja ook een optie, maar wat voor kans ik dan heb…?

ja dankje!:slight_smile: had ik ook nog niet aan gedacht hihi. dat is inderdaad een goed idee!

Awhh wat leuk! Ik vind het een behoorlijke droom hoor, althans het kost wel veel. Toevallig ben ik vorig jaar oktober naar Florida geweest! :slightly_smiling_face: Het is echt de moeite waard in ieder geval, super leuk!!

dankjee! :slightly_smiling_face: jaa klopt het is inderdaad nogal duur. leukk! is er veel te doen daar? jaa… ik geloof direct dat het de moeite waard is. ik hoop dat ik genoeg geld bij elkaar krijg zodat ik heen kan gaan :slightly_smiling_face: