iemand tips voor mooi lang, gezond haar ?

snellere haargroei tips ?
  • mooi, lang haar
  • versnellen van haargroei

0 stemmers

Hallo,

Ik had al heel mijn leven lang haar tot ik plots besloot om het kort te laten knippen…(grootte fout)
Hebben jullie tips voor je haargroei te versnellen?
Ik neem nu vitamine pillen en drink veel melk want dat blijkt goed te zijn voor de haargroei.

Extensions.

^ Dat is niet echt goed voor je haar. :stuck_out_tongue:

Verder kan ik ook wel wat tips gebruiken…

Je haargroei versnellen is eigenlijk onmogelijk. Je kunt wel ervoor zorgen dat je lange haar gezond en lang blijft. Denk aan een haarserum dat je in de puntjes doet om de puntjes niet snel te laten splijten. Borstel je haar ook heel voorzichting, gebruik bijv. de Tangle Teezer. Voor de rest gewoon goed verzorgen, 's avonds in een vlecht in bed. Zo min mogelijk elastiekjes in je haar etc.

die heb ik al…

Je kan het niet echt sneller lang laten groeien. Het beste wat je kan doen is gewoon wachten en het knippen als het nodig is, door het te knippen groeit het ook sneller. Verder moet je ook je haar goed blijven verzorgen. Suc6 haha xox

danku! xox

Geduld is een schone zaak!

Kijk eens in de tienduizenden andere topics over net hetzelfde onderwerp.

Door te knippen groeit je haar echt niet sneller. Je haar groeit vanaf je hoofd, niet aan de uiteinden.
Het enigste waarvan ik weet dat het helpt is de hoofdhuid masseren, vitamine B en zo min mogelijk hitte gebruiken.

Wachten.

Hoe bedoel je niet goed voor je haar? Het veranderd toch niks aan je haar… Ik bedoelde ook clip in eigenlijk he. Heb ik er niet bij gezegt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Noten :bowing_man:

dan koop je er langere.

Nee dat klopt, maar regelmatig punten knippen voorkomt wel dat het (meer) gaat splijten en je uiteindelijk een groot stuk uit je haren moet knippen.

Verder zal je inderdaad vooral geduld moeten hebben en zo min mogelijk schadelijke dingen met je haren doen.

nou je haar knippen helpt toch wel, als je dode punten hebt tenminste. je haar is hol vanbinnen en moet aan de onderkant zuurstof krijgen. maar als je dode of gespleten punten hebt dan komt er geen zuurstof meer door de onderkant en dan staat je haar zegmaar op pauze, maar het kan op den duur ook dof(dood) worden . dus hoe langer je wacht hoe slechter je haar word. En wat veel mensen vaak vergeten : JE HAAR LEEFT, dus zorg er voor !

Je kunt gespleten punten langer weg laten blijven door :

• haarserum te gebruiken
  • geen stijl-/krultang
  • haarolie
  • je har niet te warm wassen
  • haarmaskertjes
  • niet elke dag wassen maar bv om de dag. anders word het snel droog
  • NOTEN ETEN. daar zitten veel vitamines in.
  • GEEN VITAMINEPILLETJES of eender welk middeltje om je haar te laten groeien. ik heb het ooit geprobeert en mn haar viel uit. Niet elk lichaam reageert goed op die pilletjes :wink:

k hoop dat ik je hiermee heb geholpen ?
xxx

Balen!!! Als ik jou was zou ik extensions zetten. Mijn kapper heeft dat ook een keer bij mij gedaan, was het na een half jaar wel zat (á). en toen was me haar ook alweer langer geworden natuurlijk. Maar ze had ze super mooi gezet!! Even promoten :sunglasses: ze heet Geaneta van kapperDay and night hairdressers in adam. mocht je in adam wonen, dit is de site http://www.dayandnighthairdressers.com/jordaan/geaneta/

succes en ik hoop dat je haar snel weer aangroeit, weet hoe KUT t is!! oneerlijk dat t bij de ene sneller groeit dan bij de ander! X

het is beter vaker kleine stukjes te knippen en niet te lang wachten want dan is een groot deel van jee haar als weer dood en dna moet er een groot stuk af!!

Veel water drinken!

ik verkoop mijn luxury for princesses (echt haar) extensions!