Iemand tips voor me 15e verjaardagsfeest !?

Yoo. :slight_smile:

Ik weet dat er veel verjaardag-topics zijn, maar ik weet nog niet hoe het een en ander werkt en heb snel ideeën voor mijn 15e verjaardagsfeest nodig.

Ik ben wel van plan om een chil-party te organiseren in me eigen huis met vrienden (jongens&meisjes) van de 14 t/m 16 jaar, maar dan wel zonder alcohol, dat doe ik pas als ik zelf 16 ben. Wat ik wel van plan ben is om te gaan eten, vorig jaar had ik frites en snacks, maar wil dit jaar wat anders. Natuurlijk word er ook lekker muziek gedraait en ik haal de xbox te voorschijn, voor de boys, maar ik en een paar vriendinnen houden zelf ook wel van gamen. En laat in de avond gaan we ook nog een grappige comedy met z’n allen kijken, maar heeft iemand nog meer ideeën wat ik nog meer zou kunnen doen, wat jongens en meisjes leuk vinden om te doen en wat ook echt leuk is. ( Geen kinderachtige dingen )

Liefss, Wendy.

Ehm ja gewoon een film kijken, Hangover bijvoorbeeld dat is leuk voor jongens én meisjes. Pizza id oven.

Misschien (weet niet of iedereen dat leuk vindt) kunnen jullie zelf koken? Dat iedereen een klein deel doet (bijv een paar mensen salade maken, enz) en het dan met zijn allen opeten? Het klinkt al leuk wat je bedacht hebt!

• High tea
  • Film marathon
  • Met zn allen tapas maken en op eten
  • Gourmetten

dinee, tuinfeest?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html