Iemand tips om ouders te overtuigen

[i]Heeeeee

Heeft iemand goede tips/argumenten om mijn ouders te overtuigen ?
Ik mag namelijk geen kleding over internet bestellen,
en [/i]natuurlijk [i]is het leuk om te gaan winkelen maar sommige items kun je alleen via internet bestellen!

dus als iemand tips heeft; ALLES IS WELKOM! [/i] :ok_woman:
alvast bedankt!

Waar zijn je ouders precies bang voor?

uhm je kan ook gewoon geld van je zelf op de bankrekening van je ouders zetten en dan gaan online shoppen, dat doe ik ook altijd.

ze hebben er geen reden voor :crazy_face:
het mag gewoon niet.

geen titel in hoofdletters aub

Als het je eigen geld is.
zeg je gewoon van; "Het is toch me eigen geld. Als d’r iets fout gaat, dan gaat er iets fout met mijn geld. Maar niet met dat van julie, dus het is toch m’n eigen ‘probleem’ "
en hoe klein is de kans dat er iets fout gaat. :slightly_smiling_face:

Oh, je mag toch wel bij de H&M online shop iets kopen ? Ik bedoel daar bestellen duizende mensen elke dag. En anders gewoon een keer doen, als je een eigen rekening hebt ofzo. Mja ik weet natuurlijk ook niet hoe je ouders daarop reageren hehe.

Ligt er even aan op wat voor site’s? Ik begrijp je ouders wel als je bijvoorbeeld op marktplaats/girlscene/ebay/etc niks mag kopen, en als je dat wel graag wilt moet je gewoon een x met je ouders praten, en argumenten geven waarom je dat product wil kopen & argumenten geven waarom jij denkt dat het wel veilig is.
En op site’s als H&M enzo, dan kun je je ouders gewoon laten zien dat die site echt van H&M is, en dat er duidelijke beschrijvingen bij staan, qua bestellen enzo.

succes :grinning:

Ze hebben er vast wel een reden voor, waarschijnlijk zijn ze bang voor oplichterij ofoziets. Maar zoals hier boven al is gezegd, bij de H&M bestellen zoooveel mensen wat, daarvan moet je je ouders gewoon kunnen overtuigen, dat het absoluut wel veilig is. En je kunt later gewoon met acceptgiro betalen, dus is wel veiliger dan via internetbankieren. En als het niet past kun je het gewoon terugbrengen naar de H&M winkel.
En ik denk dat als je eenmaal wat hebt besteld ooit, dat je ouders het ook meer gaan vertrouwen en dat je dan ook op andere site’s mag bestellen.

En misschien moet je ze proberen te overtuigen dat toch zeker meer dan de helft van de jongeren wel eens wat op internet besteld. Denk dat je ouders nog niet echt inzien dat dat tegenwoordig heel normaal is.

Succes ermeee

Ja, inderdaad hier kun je gewoon met acceptgiro betalen, dus niks geen gezeur met geld over het internet oid. En je kunt het ook terugsturen als het niet goed zit, en dat kost niks.

ik heb hetzelfde, maar hoe gaat dat dan
dan krijg je een acceptgiro en dan
want ik heb zelf wel een eigen rekening
kan iemand me dit vertellen
ik wil namelijk iets op de h&m site bestellen

up