Ik heb me een tijdje heel slecht gevoeld en deed niks aan school.
Ik heb SE week en ik heb nog helemaal niks gedaan en voel de drang gewoon niet meer. (en die begint volgende week, ofja eigenlijk vandaag aangezien het al 12 uur is geweest…)
Ik maakte me zorgen om zoveel dingen en op een gegeven moment heb ik een andere instelling gekregen waardoor dit weg is. Maar deze instelling is niet helemaal goed want nu maak ik me nergens meer zorgen over, dus ook niet over school…
Nu gaat het dus wel beter maar doe ik totaal niks aan school. Ik vind het zo ontzettend moeilijk om te gaan leren. Ik kan gewoon niet even lekker aan het werk gaan ofzo.
Ik dwing mezelf soms om gewoon aan mn bureau te zitten, maar ik wordt echt gewoon door alles afgeleid. Ik knip nog liever al mn gespleten haarpunten weg één voor één dan dat ik ga leren.
Je moet echt gewoon beginnen. Motivatie krijg je nooit van te voren maar tijdens het werken.
Gewoon doen,school is kut maar je moet gewoon opstaan, je boeken pakken en beginnen met werken en leren.
Heey,
ik herken je gevoel wel een beetje. Ik heb deze week ook SE week, maar was de afgelopen weken al zo moe als ik uit school kwam dat ik daarnaast echt niet veel voor school gedaan heb. Daarom moet ik nu ook alles grotendeels nog doen, nogal stressvol. Maar mensen uit mijn omgeving houden me steeds voor dat alles wat je doet mooi meegenomen is, en alles waar je niet aan toe komt is dan maar pech voor nu. Daarnaast weet je vaak meer dan je denkt. En er komen (gelukkig) nog 2 andere SE-weken aan waarin je eventueel je punten op kan halen.
Succes met het leren voor je toetsen!