Iemand tip voor spijbelen?

Nou ik was van plan om morgen te gaan spijbelen,
alleen ik weet niet hoe ik het ga aanpakken.
Ik kan mn moeder me niet ziek laten melden, want ik ben best vaak ziek,en dat doet ze dus niet meer, dus ik weet niet hoe ik het moet gaan doen,
heeft iemand tips?

ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon niet echt antwoord op mn vraag krygen;S

byeee.

gewoon wegblijven, en daarna de straf die je er voor hebt gekregen ervaren.

Gewoon niet komen en geen domme smoesjes ophangen. Als je zo stoer wilt zijn om te gaan spijbelen, accepteer dan de straf die daar tegenover staat ook.

Je vriendin/vriend laten bellen. Zij zeggen dat dat ze je zus of broer zijn.

Hier zijn al de eerste tekenen van het van school wegblijven.

You go girl.

xD

Ik heb liever gewoon nuttige tips ;d

uhm, ik wil niet stoer zijn, maar ik zoek het gewoon niet om naar school te gaan :grin:

Sorry ik heb alleen onnuttige tips.

Als ik wil spijbelen dan gebruik ik altijd mn fysiotherapiekaartje.
Maar dat werkt niet als je de hele dag weg wilt.

Waarvoor moet je zo nodig spijbelen?

Gewoon eerlijk zijn tegen je ouders… zeg dat je geen zin hebt om naar school te gaan. Dat je morgen toch geen belangrijke proefwerken of whatever hebt…

:dancing_women:

Nou uhm, ik heb net vakantie gehad, en een beetje druk weekend gehad, dus ben super moe, en wil gewoon lekker een dag op de bank hangen :grin:

Schrijf een briefje dat je naar de tandarts/dokter/ortho bent. Deze lever je in, met handtekening van je moeder die je wat matig nabootst van oudere briefjes. Vervolgens ga je de hele middag zitten slettebakken bij de Albert Heijn met een zak euroshopper chips en energy. Succes!

ik heb lekker vakantieeeeeeeee.

Jeuj, ik ook! :beers:

ik heb ooook vakantie : D

maaaar als ik jou was zou ik gewoon van school blijven en niks bellen en zeggen of whatever!
ik spijbel zovaaak & ik heb het hele jaar nog geen 1 x hoeven nakomen,
moet je wel nakomen; gewoon alsnog niet komen opdagen ; )
goodluck girl!:stuck_out_tongue:

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je vaak thuis blijft dan? (:

Ik zou maar niet gaan spijbelen. Als je dat te veel doet, dan kom je er vanzelf wel achter wat de gevolgen zijn…

en daar weet ik alles van.