Iemand suggesties voor nieuw mobiel?

bonjouuur,

mijn mobiel is gisteren overleden [gecondoleerd, ja dankjedankje]
anyway, ik + mobiel = onafscheidelijk, dus ik moet snel nieuwe hebben,
alleen weet ik echt totaal NIET welke ik moet kiezen.
iemand suggesties? Eisen waaraan hij moet voldoen;
[i]- liefst een Samsung of LG

• niet duurder dan 100 euroos
  • niet lelijk
  • camera, mp3, bluetooth, etc.[/i]

alvastbedaaankt. <3

zoekfunctie. al duizend topics over. en laat je anders eens in de winkel informeren.

juist [:

en ik heb z’n mooie telefoon maar er zit nu wel een scheur in , xd
naja het is een samsung x830 en in kleur candy dat is apart de meeste zijn in het zwart. ik heb hem niet nieuw gekocht maar van marktplaats , ik zou hem dan WEL ophalen want met opsturen kan er iets mis gaan of is de telefoon erg geschadigd.
dus sucses en ik ken maar 1 iemand anders die die telefoon ook heeft, haha dat is me zus ook van marktplaats ! dus mijn tip kijk op marktplaats en ga hem echt ophalen en niet opsturen! sucses

nokia, zo een gewone maar best mooi.
ga ik ook halen :slightly_smiling_face:
www.phonehouse.be

Samsung.

Lg’s gaan best wel snel kapot, 2 klasgenoten hadden LG en ze zijn best wel voorzichtig met hun spullen… Ene was batterij binnen 1 week kapot, en andere liep hele tijd vast.

Maar goed ik heb alleen maar Samsungs gehad ( 2 mobiels van de 2 mobiels :stuck_out_tongue:).

samsung chat is wel mooi en onder de 100 euro ! x

Ik denk dat ze ondertussen wel een mobiel heeft gevonden. Dit topic komt uit 2009.

zal wel je weet nooit eh !

Ga nou niet zo dom lopen doen, in 2 jaar vind ze ècht wel een nieuw mobieltje en als ze dat niet gevonden had had ze echt wel een nieuw topic kunnen maken/dit topic kunnen uppen/het in het mobiel topic kunnen vragen.

Dus ga nou niet onnodig oude topics uppen.

^ inderdaad x_o

^ *facepalm*

Up topics alleen als je een nieuwe vraag hebt o.i.d.
TS zal dit toch niet meer lezen.