Iemand raad met "bijna" verkering? :p

hey,
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen maar ik hoop dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Ik heb wat met een jongen, hij is echt super leuk en lief.
Het is alleen nog niet officieel.
Ik ben echt verliefd op hem maar iets houd mij tegen, alleen weet ik niet wat.
Toen ik op vakantie was heeft die me ook best wel gestalkt, door mij super veel berichtjes te sturen en mijn beste vriendin toe te voegen op alle social media dingen om te vragen of ze iets van mij gehoord hebben, omdat ik geen bereik had en hij dacht dat er iets gebeurd was. En hij is snel jaloers, en ik heb best wel veel jongens als vrienden dus je snapt wel wat dat betekent :wink:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit schattig of eng moet vinden :flushed:
Vrijdag ga ik weer naar hem toe. Ik heb er wel zin in om hem weer te zien maar wat ik al zei, iets houdt me tegen.
Ook heb ik het idee dat hij mij leuker vind dan dat ik hem vind.
Herkent iemand dit en weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Wat bedoel je met ‘hij heeft mij gestalkt’?

Sorry, ik heb het er in gezet. Hij heeft mijn beste vriendin toegevoegd op alle social media dingen en heel veel whatsappjes, smsjes en facebookberichten, Om dus te vragen of ze iets van mij gehoord had. Ik snap het ook wel ik had hetzelfde gedaan denk ik want hij was echt bezorgd. Maar het voelde een beetje stalkerig ofzo.

Oh dat vind ik wel raar dat hij dat doet. Vooral omdat het nog niet ‘officieel’ is tussen jullie. Je weet al dat hij vrij jaloers is, misschien is dat hetgene wat jou tegenhoud?

Denk jij dat jij kunt omgaan met die jaloezie in een relatie? Kun jij er mee leven dat hij zo aandacht nodig heeft?
Als jij daar wel mee kunt leven in een relatie, kun je vrijdag eens vragen hoe het nu zit tussen jullie. Hoe hij jullie ziet.
Als je daar niet goed mee kunt omgaan denk je, kun je hem misschien best zo snel mogelijk duidelijk maken dat dit op die manier voor jou niet werkt. En dat hij op dat vlak dus wat zal moeten ‘veranderen’ als hij wilt dat dit werkt.

ik wil sowieso met hem daarover praten vrijdag, maar ik denk ook dat het komt omdat ik hem heb afgewezen. Hij begon namelijk wel over verkering maar ik heb gezegd dat ik nog even wilde wachten omdat hij nog een best belangrijk ding over mij niet wist. Dat heb ik hem daarna verteld. Ik zat ook bij mezelf te denken dat ik het misschien ook niet uitdagend genoeg vind ofzo. Want hij laat nu erg zien dat die me wil. Ik praat vrijdag wel met hem, bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face:

Ik zelf vind het echt een grote afknapper wanneer jongens snel jaloers zijn. Dat hij al je vriendinnen toe voegt en dat hij naar je vraagt bij hen zou ik dan ook eng vinden. Het ligt er maar aan of je het ‘‘aankan’’, zo’n jaloerse jongen.

nu klinkt het wel heel negatief haha, maar het was dat hij mijn beste vriendin had toegevoegd omdat ik op vakantie ging maar niet had laten horen of ik goed was aangekomen omdat ik geen bereik en geen internet had :wink: Maar je hebt wel gelijk dat ik moet nadenken of ik een jaloerse jongen aankan. Vooral omdat ik zelf niet jaloers ben aangelegd…

hee,
Ik snap precies hoe je je voelt. Maar ik denk dat je het best zo kunnen proberen ondanks dat hij jaloers is. Ik vind dat aan de ene kant wel schattig en je kan er altijd nog een punt achter zetten.
Maar het is wel duidelijk dat hij je wil dus je hoeft niet bang te zijn voor een afwijzing :slightly_smiling_face:

Bij mij is het zo dat ik al een tijd loop te flirten en te doen met iemand uit mijn vriendengroep en dat is nog ingewikkelder :wink: geloof me. Iedereen gaat zich ermee bemoeien maar zelf snap ik er eigenlijk ook niets van en ik heb geen idee of hij mij leuk vind. Ik durf het ook niet te vragen…

Succes met je gesprek :wink:

Hmm ik snap dat je het een beetje gek vind maar ik zou het juist wel fijn vinden als een jongen heel veel aandacht aan je geeft. Dan weet je zeker dat hij het meent.

Als je het niet probeert, weet je ook niet of het gaat werken? :wink:

Echt super bedankt meiden! :grinning: