Iemand?! pup bult in nek.

Hoimensen,
ik kom dus net thuis uit school, ouders zijn even weg.
oja, we hebben ongeveer 6 weken geleden chihuahuapups gekregen, 3… en vorige week vrijdag hebben ze hun inenting en chip gekregen.
nou zat ik dus huiswerk te maken, begon de kleinste pup opeens kots bewegingen/geluiden te maken… en heeel zielig te doen, heel rustig etc.
maar ze heeft dus een hele enge knobbel in der nekje, ik denk wel zo groot als een toetsje van je laptop/computerd. (jep vreemd voorbeeld, hahah.)
oke, misschien ben ik dramatisch, en is het wel niks… maar knobbels vind ik maar eng… weet iemand misschien wat het is, kanzijn?

Ik heb geen idee, je kan de dierenarts bellen (nummer zoeken op google ofso)

Komt denk ik gewoon door die chip, aangezien die in de nek gezet wordt, en inentingen daar worden gegeven. Dat kan even opzwellen. Dat overgeven, staat er denk ik los van… Maar inderdaad, ik ben geen dierenarts. Wacht eerst even tot je ouders thuis zijn, en dan de dierenarts lijkt me. Maar ik kan me haast niet voor stellen dat het heel ernstig is.

dierenarts bellen inderdaad. die weet vast wel of het eventueel door de chip komt ofzo.

dankjulliewel. heb m’n ouders al gebeld, die komen er aan… denk dat hun de dierenarts sowieso wel gaan bellen… onze vorige hond had bulten, was dan ook al wel heel oud, maar ja… dan komen er altijd van die rampscenario’s naar boven…

Onze pup had dat ook,
dat was een ophoping van porien-vocht.
doordat hij gebeten had of zich gestoten had
dat hebben ze er toen uitgezogen met een naald…
en toen is het goed gekomen!

Hoooi, ik had ook een chihuahua puppy en die was bij de dierenarts
verkeerd in zijn nek geprikt… in een spier en daardoor ontstond een
bobbel… toen moesten we naar de dierenarts terug om dat bobbeltje
open te maken anders ontstond er een infectie.
Ok ik kan het niet in jou geval zeggen want ik ben geen dokter!!
maar ik denk dat je er toch snel mee naar de dokter moet gaan