Iemand opzoeken met alleen voornaam en woonplaats

Hey,

Ik wil graag iemand opzoeken maar ik heb alleen de voornaam en de woonplaats. Vroeger, toen je nog die dikke telefoonboeken had, kon je daarin kijken. Maar nu zijn die alleen gemaakt voor je eigen regio, dus dat gaat niet meer.

Weet iemand misschien hoe ik diegene dus kan opzoeken?

Facebook!

telefoonboek.nl? :slightly_smiling_face:

Kan ik helaas niks op vinden omdat diegene nog onder de 18 is en dan verschijnt die niet in de zoekresultaten…

HYVES!

(even serieus, even in hyves intypen en dan heb je zijn achternaam en dan kun je naar facebook)

Maar wat moet je dan invullen bij ‘Wie zoekt u?’

het lijkt me logisch om de naam van de persoon die je zoekt in te vullen :slightly_smiling_face:

Lijkt erop dat ik diegene gevonden heb, staat alleen jammer genoeg geen achternaam bij…

HAHAHAHA, o shit, misschien wel meer informatie? een vriend en dan kan je via die vriend, het persoon die je zoekt, opzoeken.

WAT
oke dat wist ik niet :’)

OT alles is al genoemd, sorry maar ik zag dit toevallig haha.

Alleen voornaam en woonplaats is erg lastig. In een woonplaats komen natuurlijk heel veel dezelfde voornamen voor. Ik heb zo geen idee, maar ik hoop voor je dat het lukt!

Ik zoek ook altijd via Hyves als ik iemand echt niet kan vinden. Heb vandaag wel iemand met alleen voornaam en woonplaats gevonden via Facebook (maar dat duurde wel heel lang voordat ik die hele lijst had gehad!)

Als hij/zij een aparte voornaam heeft, of niet in een grote stad woont, kan je best nog wel geluk hebben met vinden. Het kan wel te doen zijn met voornaam+woonplaats. Ik heb ook wel eens mensen opgezocht met weinig information, het is mogelijk :wink: Gewoon slim zoeken.