Iemand ooit geweest in Normandie (Frankrijk)?

Heeft deze iemand tips qua winkeltjes, eten etc.? (:

Ik ben er wel is geweest, kan je helaas niet zoveel tips geven.
maar het zijn heel veel kastelen en zo!

ben er geweest, geen tips verder maar er zijn altijd leuke kleine eettentjes en verdr is de omgeving heeeel mooi :wink:

Ik ben er ook geweest, maar hoeveel ik ook van shoppen houd. Die vakantie kwam het er niet echt van, meer dingen bekijken van de oorlog enzo. Dus ik kan je daar niet echt in verder helpen!

jaaa maar inderdaad niet veel tips, het is veel oorlog gebeuren. ik was nog klein, maar toen werden er hele toneelstukken opgevoerd gewoon op straat, dan werd er een straat afgezet en werd er een stuk uit de 2e wereldoorlog nagespeeld. was wel heel gaaf!

Ja, best lang geleden wel.
Het is erg interessant als je je interesseerd in geschiedenis, anders is het wat minder. Maar met mooi weer is er nog altijd de zee (:

Ik ben er twee jaar geleden geweest. Ik weet niet waar jij in Normandië naartoe gaat, dus tips geven over winkeltjes wordt een beetje moeilijk. Ik kan je wel vertellen dat het er echt heel mooi is, er veel zee is, en dat er veel bezienswaardigheden zijn die betrekking hebben op de oorlog. En qua eten, je weet hoe de Fransen zijn hè? Ze eten heel lang, heel veel én heel lekker. Gewoon een keer een leuk restaurantje binnenstappen (:.

Ik ben daar al superveel geweest, nie normaal xp, ja van eten moet je eens een crêpe eten dat is een soort pannekoek met kaas en hesp miss weet je dat wel. Euhm enja als je graag langs het strand loopt ofzo dan moet je cap cris nez bezoeken als je bijv fossielen ofzo zoekt heb je kans die daar te vinden, als de zee wegtrekt heb je zo grote stenen die uitsteken en als ik een jaar of 10 was vond ik het altijd leuk om daar te lopen en krabben en schelpen,… te zoekn ik noemde die plaats altijd ‘de maan’ xp maar dat doet er niet egt toe denkt ik xp. Winkeltjes zijn er niet zo heel veel, zo van die kleine gezellige winkeltjes en gezellige dorpjes. Er is zoals hierboven gezegd wordt veel geschiedenis over oorlog enz.
Oja en mont saint-michel is ook leuk, ben daar wel zeker 6/7 keer geweest, waarom weet ik niet, maar het is wel gezellig, het interesseert me niet egt zo heel erg veel, maar ik vind het altijd wel leuk te gaan. Vroeger ging ik dan naar de Alligator Bay dat is ffjes rijdn van Mont Saint-Michel , daar kan je krokodillen zien en shilpadden enzo xp vond ik vroeger wel es leuk, maarja.

Dus als je naar Normandie gaat, hoop ik dat je het zal leuk vidn =)