iemand ooit gevlogen met easyjet?

Volgende week zaterdag gaan we naar Engeland met easyjet maar ik geef eerlijk toe, ik ben niet zo goed in dingen regelen enzo =$
Soms denk ik ‘dr kan iets misgaan’ dus voor de zekerheid ff dit topic geopend. We hebben alles al gedaan (tickets geboekt, 4 pers) en we hebben kopieeen uitgeprint, daarop staan de passagiers, bevestigingsnummer, etc. en er staat ook iets over een paspoort. Dus mensen die al eerder met easyjet hebben gevlogen zullen vast wel weten wat we nu moeten doen, zijn we klaar of moet er nog wat geregeld worden? =)

alvast bedankt!

Ik denk dat je alleen de tickets nog uit moet printen. Dat moet wel in de e-mail staan, of je bijvoorbeeld een week van tevoren online in moet checken en dan je boardingpass al uit kunt/moet printen (: Maar verder is dat het wel denk ik ja, veel plezier alvast!

volgens mij ook ja! heel veel plezier. :slightly_smiling_face:

Er was iets met letters… Ik weet niet meer precies wat 't was maar het moet precies overeen komen met je paspoort. Dus wij hadden (denk ik) E *achternaam* maar op mijn paspoort staat EGB *achternaam* Dat was een beetje gedoe, het is wel goedgekomen!

Have fun!

^ Alleen je eerste voornaam volgens paspoort moet op het ticket staan en achternaam (meisjesnaam). Overige voornamen hoeven dus niet. Online inchecken kun je het beste vooraf doen op de site van easyjet zelf, dit kan meestal 48 tot 24 uur voor vertrek. Als je je e-ticket hebt, dan hoef je alleen nog online in te checken en dan is alles geregeld.