Iemand ontmoet op internet...

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus plaats hem maar hier.

Zo’n 2 weken geleden zat ik op de chatsite Omegle. Daar raakte ik in een gesprek met een jongen en het klikte wel. Ik heb hem mijn kik gegeven en sindsdien praten we elke dag.
Nu wil hij me ontmoeten, omdat het nu nog vakantie is en dat wat makkelijker gaat dan als we allebei weer op school zitten. Ik wil het zelf ook graag, maar je hoort vaak genoeg van die enge verhalen…

Wat vinden jullie?

Hoe oud ben je? Hoe oud is hij? Hoever wonen jullie bij elkaar vandaan? Wat vinden je ouders? !Altijd afspreken op een hele drukke plek!

Ik heb mijn vriend op Omegle ontmoet en we zijn nu 3,5 jaar bij elkaar :stuck_out_tongue:
Hij kwam toen naar mij thuis, en daarvoor hadden we wel veel geskyped, dus ik wist hoe hij eruit zag en hoe hij klonk.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou niet alleen bij hem thuis afspreken oid. Op een openbare plek of bij jou thuis is het veiligst. En vertel vriendinnen/je ouders over hem en je date, zodat ze weten waar en met wie je bent!

Ik ben 16 hij is 18. We wonen +/- 100 km uit elkaar, dus wel een eindje. Mijn ouders weten dat we praten enzo, maar niet dat we willen afspreken.

Ik zou eerst gaan skypen. Maar als je gelijk wil afspreken, spreek dan af op een openbare en drukke plek. Zeker als je heb nog nooit in het echt als in skype hebt gezien, moet je echt nooit bij hem thuis of op een rustige plek afspreken. Je weet tenslotte nooit wie die persoon dan is.

Eerst facebook en dergelijke uitwisselen idd. Dan kun je gelijk een beetje kijken of de info klopt, even door vrienden en foto’s scrollen. + vast de adresgegevens vragen. Kun je even googelen en weet je ook gelijk of het wel een echt adres is in een ‘normale’ buurt. En niet één of ander bouwterein of afgelegen park of zoiets.

Op facebook, insta en alles heb ik hem al. Zal z’n nummer eens vragen.

Zoek hem eens op op internet, zodat je meer over hem te weten komt!
Ik heb mijn vriendje eigenlijk via een andere vriend op Skype leren kennen.
In het begin was dat soms eens skypen en dan hebben we eens afgesproken met die vriend erbij :slightly_smiling_face: ondertussen al 6 maanden gelukkig samen + we hebben het geluk dat we maar 2 straten van elkaar wonen :slightly_smiling_face: