Iemand om mee te praten?

Ik zoek iemand om mee te praten, hier op girlscene, of mail of zo.
Er zijn dingen die ik gewoon niet aan mensen wil vertellen omdat ik vertrouwen niet of niet snel kan opbouwen. En omdat ik dingen ook niet zeker weet, voor advies en zo.
En het lijkt me ook gewoon fijn om met iemand te praten als je een probleem hebt.
Dit kan thuis in het mail-vriendinnen-topic, maar ik vraag het maar gewoon hier.
Dus, als iemand hetzelfde wil, note me maar (:

Ik zou wel willen…

Ik heb precies hetzelfde,
En ik heb (erg) veel dingen meegemaakt…

Als je wilt mag je best met mij mailen. Ik voel me graag nuttig, en proberen te helpen vind ik nuttig!
Ik heb overigens ook problemen met mensen vertrouwen dus voor mij zal dit ook wel handig zijn, om dingen te kunnen vertellen aan iemand die ik niet ken!

Je mag mij ook mailen. Ik heb zelf namelijk ook wel behoefte aan iemand wie ik kan vertellen hoe ik me nou precies voel. Ben namelijk overspannen (geweest), en heb het af en toen nog best moeilijk.

mij mag je ook best mailen, ik wil ook wel een paar dingetjes kwijt aan iemand… ik zal je even noten :slightly_smiling_face:

mij mag je ook op het lijstje zetten.
vind het altijd fijn om met iemand te praten die je niet kent, omdat je daar heel eerlijk tegen kan zijn en echt alles kan vertellen.
als je nog iemand zoekt, kan je me even noten. (:

btw; geldt natuurlijk ook voor andere meiden die behoefte hebben aan een penpal

ik vind het altijd leuk om te praten, en vind eht geweldig als ik mensen ook nog eens kan helpen :slightly_smiling_face: (heb genoeg problemen etc opgelost voor mensen) :stuck_out_tongue:
dus je mag me best je mail note^^

Mij mag je ook altijd een note sturen als je wilt. :slightly_smiling_face:

Je mag mij altijd noten :grinning:

Je mag mij ook altijd noten:)

Do you like fashion things???Yes,You know,Christian Louboutin Shoes is very fashion,you can not miss it.In this Christian Louboutin Sales season, you deserve to have a pair of beautiful shoes with Christian Louboutin. http://www.heelsvogue.com . kindly visite our website,thanks!!!

je mag mij ook altijd mailen hoor, note me maar als je belangstelling hebt!