iemand nog tips? :)

Nou ik ga zaterdag zeg maar uit, en heeeeeel toevallig (:stuck_out_tongue:) komt de jongen die ik leuk vind ook :slightly_smiling_face: Ik heb nog maar een paar keer met hem gepraat op msn en ik ken hem nog niet zo lang…
Heeft iemand nog tips hoe ik hem kan aanspreken of wat ik moet doen?
*zucht ik vind hem echt te leuk gewoon :S

Haha ! Heerlijk gevoel hè :wink: Maar ook wel onzekermakend…
Ik had dat ook, alleen had ik een week voor het uitgaan op een feest van een vriendin voor het eerst met hem gezoend en die week toen heel veel met hem gepraat.
Gewoon een simpel praatje aanknopen, of over iets beginnen wat jullie allebei hebben gezien of gedaan.
Bij uitgaan natuurlijk véél oogcontact maken en langzaam naar hem toe gaan dansen (niet al te langzaam, dan duurt het té lang)… Dan heeft hij het vast wel door.

Ja maar hij is wel met z’n vrienden! :stuck_out_tongue: dat vind ik doodeng!

wacht tot ie een beetje alleen staat;)

Als hij drinken gaat halen kan jij ook wat gaan halen en er dan naast gaan staan… En dan gewoon hoi zeggen, en gaan praten of je het er dan op dat moment leuk vind of niet…

Of je spreekt hem gewoon aan als je hem tegen komt :slightly_smiling_face:

nog iemand?? :slightly_smiling_face:

Gewoon spontaan zijn, vinden veel jongens ook leuk. Ik ken genoeg jongens die wel eens graag versierd worden ipv iemand te versieren!

Bied hem nog een colaatje aan =)

Same problem here :blush:

oogcontact! =D =D
en als ie niet met een groep jongens om zich heen staat kun je heel vrolijk hoi tegem hem zeggen met een bigsmile (niet te overdreven).
Zorg dat je opvalt!

oogcontact, praatje met hem maken, dansen met hem, beetje in z’n buurt blijven (niet téveel)