Iemand niet/zacht kwetsen

Haay allemaal,

Ik zit een beetje in strijd met mezelf…
En het is een lang verhaal…

Twee jaar geleden vond ik een jonge leuk, die toen wat met een vriendin van mij kreeg… Nu is het tussen hun al een tijdje uit… Toen het tussen hun uit ging deed die een poging naar mij maar dat wilde ik niet vanwege haar verdriet… Nu probeert die het weer en ik weet dat me vriendin het goed zou vinden… Nu vind ik hem wel leuk… Maar ben niet meer verliefd en weet ook niet of een relatie wel wat zou worden… Ook omdat ik een andere jongen erg leuk vind en wel verliefd op ben… Ik wil de jongen niet kwetsen maar wil ook niet dat het stuk gaat nu we weer leuk contact hebben… Al met al zit ik nu met me handen in het haar wat ik moet doen… Iemand tips?!

Groetjes xxx

Je zegt zelf al dat je eigenlijk niet meer verliefd op die ene jongen bent en twijfelt of een relatie met hem überhaupt wel iets zou kunnen worden. Een andere jongen vind je wél leuk en ben je wél verliefd op. Ik zou het eerlijk gezegd gewoon laten hoe het is en voor de jongen gaan die je wel leuk vindt. (:

Ja… Dat wil ik ook… Maar die jongen waar ik niks mee wil… Laat het er niet bij zitten omdat die het niet weet dat ik niet verliefd op hem ben

Dan moet je dat tegen hem zeggen. Het zou lulliger zijn als je een relatie met hem begint uit medelijden dan dat je hem nu eerlijk verteld dat je niet verliefd op hem bent.

chicks before dicks.

sowieso eerst met je vriendin erover praten wat zij daarvan vind. ook al doet dat haar pijn.
Dan moet je ook eerlijk zijn tegen hem wat je van hem vind.