hoihoi,
op school hebben een vriendin en ik een schoolopdracht voor ckv, waarin we naar een theater voorstelling of iets wat daarop lijkt moeten zijn gegaan. We zijn hier een beetje laat mee, ik weet het DOMDOM. dus hebben niet op tijd kaartjes gehad -.- Over deze theatershow of optreden moeten we een verslag schrijven, niet dat dit moeilijk is, want je kan er altijd wel een beetje omheen praten, maar het lastige is dat we de kaartjes erbij moeten inleveren. en deze hebben we dan niet… zou iemand zo lief zijn om ons te helpen, en misschien de kaartjes te kunnen opsturen or something like that? Alvast heel erg bedankt! x
Nee sorry, dit is toch echt je eigen probleem. Zoals je zelf al zegt; domdomdom. Je had hier eerder aan moeten denken.
Nu zou ik als ik jou was kijken op internet of er binnenkort nog ergens voorstellingen zijn (die zijn er vast want zo was Najib afgegelopen zaterdag in Apeldoorn), en alsnog ergens heen gaan. Zodat je er 1. echt bent geweest en 2. ook niet iemand anders joun probleem laat oplossen.
Succes!
Ik ben gewoon naar een gratis carbaret geweest in het stadstheater bij mij, het gaat niet om de bekendheid van de persoon maar om je inzet
Najib is geweldig, kaarten zijn wel altijd al snel uitverkocht.
Inderdaad.
ik heb alleen bioscoopkaartjes voor je , sorry.
wat ik zelf bij ckv aaaltijd deed was mn ouders een handtekening laten zetten en een briefje laten schrijven dat ik wél geweest ben, maar dat het kaartje kwijt is geraakt. is dat geen mogelijkheid? desnoods maak je hun handtekening na :’)
Hebben jullie niet in de buurt iets van cultuur? In mijn gemeente is rond deze tijd van het jaar altijd wel een cabaretvoorstelling en/of andere vorm van cultuur te vinden. Op die manier heb ik een keer mezelf goed gered .
Bij ons kun je online kaarten kopen en die zijn vaak niet zo duur, omdat het geen al te bekende voorstellingen zijn. Die betaal je voor 1 persoon (deel de prijs) Die print je dan zelf uit, bewerk je voor 2 personen. Et voila, zo ben ik naar mijn film geweest.
Ik ga naar Jason Mraz! Ik was er twee jaar geleden ook naartoe geweest,
En dat was echt geweldig!
Ik moest dat ook altijd doen voor ckv ben nog nooit ergens heen geweest. Zogenaamd wel naar the lion king en tarzan en voor mn verslagen kreeg ik zelfs een 8.
Ja sorry maar ik hou niet van dat soort dingen en 2 het kost een hoop geld. Ik heb het zo duidelijk beschreven dat het leek alsof ik er gewoon bij was
Op school hadden we later wel de mogelijkheid om naar een goedkope buurtvoorstelling te gaan en moest je er 1 kiezen en kreeg je die kaartjes van school.
Misschien kan je idd je ouders laten tekenen of ken je iemand die nog ergens een kaartje van heeft en kan je die inscannen en evt bewerken ofzo.