Iemand missen.

Hee meisjes ^^

ik heb best een groot probleem vind ik. ik ben laatst voor 5 weken op vakantie gegaan naar amerika, ik heb echt de tijd van m’ n leven gehad.
ook was ik een tijdje op bezoek bij familie daar enzo. het was echt geweldig en mijn geluk kon niet op, stiekem miste ik thuis wel een beetje, maar het was niet zo dat ik ook werkelijk naar huis wou. ik had veel plezier en ik wist het nu zeker: ik ga in amerika wonen. nja, er kwam een einde aan m’ n vakantie en ik wist dat ik en mijn famillieleden en het land gewoon zelf ging missen, maar ik had echt niet verwacht dat het zo erg was?! toen ik in t vliegtuig stapte had ik van “ja dit lukt je echt wel”. maar nee dus. ik kan nu al 2 dagen niet stoppen met huilen en ik voel me zooooooo ongelukkig hier. als ik 's avonds in bed lig en eraan denk huil ik het helemaal uit - maar dat vind ik niet erg, want niemand komt het zo te weten. alleen heb ik echt op de meest onverwachte moment huilbuien en dat is zo kut… dan zitten we bijv te eten en dan begin ik keihard te janken, zo genant… dit wil ik dus echt niet :frowning_face:. ik mis al die mensen ZO erg. het is echt slopend… nu snap ik voor het eerst wat “missen” ook echt inhoudt… pfff, wat kan ik doen om weer helemaal blij te zijn? en ze niet zo heel erg te gaan missen? hebben jullie tips etc?
alvast bedankt :slightly_smiling_face:.

Ooh dat is kut ann.
Misschien je familie daar opbellen enzo… of is dat juist geen goed idee :C?
Anders met vriendinnen leuke dingen hier doen, Nederland is niet zo erg (A)!
En verder weet ik het niet.
Sterkte dan maar. :kissing:

-dduubbeel-

ik weet niet of je hun email hebt, maar misschien kunnen jullie mailen, en misschien hebben ze ook wel een webcam met microfoon, dat jullie elkaar kunnen zien en ook kunnen praten. en anders vraag je of ze die kunnen kopen omdat je ze zo erg mist.
misschien heb je hier iets aan, misschien ook niet. maar iig veel succes (L)

awh thanks peeps :hugs:

Alle mogelijkheden om contact te hebben gebruiken (:

kan je niet echt helpen, maar in iedergeval veeel sterke!!

En leuke herinneringen, die vast staan, op je kamer zetten. - bv een tekening die iemand uit je familie gemaakt is voor jou en die dan boven je bed hangen ofzo -
Je zal denken dat het je alleen maar verdrietiger maakt, maar toch je wordt er wel blij van (: Gewoon. Die hele gelukkige tijden zijn altijd leuk.

Ja ik denk dat zoiets wel helpt, maar tegelijkertijd ook een negatief effect zal hebben bij mij. Want als ik bijvoorbeeld met ze praat aan de telefoon, voel ik me op dat moment gelukkig, maar als we dan ophangen, ik me meteen depressief ga voelen. En bleh… :frowning_face:

Dankje :grinning:

goed idee! ty =)

Genoeg afleiding zoeken, ik had ook zoiets toen mijn opa was overleden. Ik begon soms zo opeens te huilen, op een feest ofzo. Bij mij begreep iedereen het dan wel, nu gaat het al een stuk beter, het is inmiddelsal een jaar geleden. Maar door afleiding zoeken hoef je hun niet te vergeten, je kunt evengoed aan hun denken en toch genoeg afleiding hebben :slightly_smiling_face:

Heel veel sterkte (L)