iemand missen, maar wie.

Hejj
ik weet niet zeker bij welke dit hoort dus heb t maar bij lifestyle gezet.
Het zit zo: ik heb echt heel vaak dat ik iemand heel erg mis. Jullie kennen het gevoel wel… maar Ik weet neit Wie ik mis :S het is niet een ex of whatever want ik heb dit al kei lang. al vanaf toen ik klein was en toen dacht ik altijd dat ik oma miste of opa maar dat is niet zo.
Maar het is echt zo erg dat ik dan best zomaar kan gaan huilen ofso. (hou ik natuurlijk in want als iemand vraagt wat is er?? en ik zeg: ik mis iemand maar ik weet niet wie"kijken ze ook zo raar) en ik heb t altijd op bepaalde momenten.
Bijv. net toen ik wakker werd en mijn raam opendeed en ik rook zo die netgevallen regen en toen ieneens Wam had ik da gevoel heel erg. en das nie leuk :S
owjah vroeger had ik ook vaak dat ik een huis heel erg miste. maar dat heb ik nu niet meer zo erg maar daarbij weet ik alleen de voorkant van het huis. Een witte deur met hele lichte muren en geen voortuin.
Ja het is moeilijk uit te leggen

maar heeft iemand dit ook en hoe moet ik eraf komen. Want ik wil niet dat ik heel de tijd zo verdrietig word door iemand te missen en ik weet niet eens wie of wat.
en kan iemand mischien iets bedenken waarom dit is? of mischien omdat het iets anders is ofso?
help :’(

Ik denk dat je gewoon eenzaam bent …

ik ben niet eenzaam want ik heb een vriendje. en een hele berg vrienden waar ik super veel van hou en waar ik vaak mee gewoon buiten in het park zit. enzo.

Mijn eerste ingeving was ook dat je je eenzaam voelde. Misschien moet je er met een psygoloog oid. over praten?

Ook met een vriendje en een hele berg vrienden van wie je houd kan je je eenzaam voelen.

echt?? maar waarom krijg ik dan geen eenzaam gevoel maar een gevoel alsof ik iets mis :S en waarom heb ik t dan al zolang want k ben nu 15. dus al ong. 10 jaar.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat je eenzaam bent. Je mist iets waardoor je je eenzaam & verdrietig voelt omdat het er niet is??

ik weet het niet hoor :blush: als ik een tweeling had had iemand dat toch allang vertelt? ofniet? dat zou ik echt stom vinden dan…

Ik denk niet echt dat het iets met eenzaam te maken is, maar misschien iets spiritueels ofzow.
Misschien heeft je moeder vroeger een miskraam gehad of een paar jaar nadat je geboren bent? En dat je dat mist zonder dat je het door hebt (klinkt ingewikkeld).
Of ben je enigst kind en mis je een broer of zusje?

ik heb een broertje en een zus. en ik vertel het nu niet meer tegen mijn moeder maar vroeger deed ik dat wel vaak en ze dacht altijd dati k mijn oma ofso miste -__- (die leeft nog hoor) maar ze woont in curacau maar ik mis haar niet want ik versta dr nie eens. en jah… ze is nie zo aardig XD

Vraag is aan je moeder of ze ooit een miskraam heeft gehad, of er misschien familie van je is overleden die je niet echt kende. Google een beetje rond zou ik zeggen.

isgoed. maar eiglijk durf ik t niet zomaar te vragen xd
maar ik zal wel proberen een beetje die kant op te gaan xd

Beetje stomme vraag misschien, maar hoe weet je dat het gevoel dat je hebt een ‘mis-gevoel’ is, want als jij zelf niemand kan verzinnen die je mist, misschien is het gevoel wat je hebt wel wat anders dan iemand missen?

http://www.kjt.org/node/38462 misschien herken je sommige dingen in dit verhaal?

ja dat denk ik soms ook maar ik heb wel eens bijvoorbeeld toen mijn opa 3 jaar geleden overleed op het begin wel vaak hetzelfde gevoel gehad als dat ik dus al zolang had. en nu ook heb. maar over mijn opa ben ik al overheen maar kheb t nogsteed -__- en ik weet ook nie watvoor andergevoel het is.

Misschien heb je het verdriet alwel verwerkt dat je opa er niet meer is, maar de momenten die je samen hebt gedaan die vergeet je niet. En misschien mis je die.
Had je bv. een bepaalde dag dat je altijd iets samen deed, in het weekend ofzow. En dat je dat nu niet meer kan doen, dat je dat dus mist, zonder dat je er heel sterk bij nadenkt dat je precies dat mist.

ik heb m eiglijk maar 5 keer gezien in me hele leven xd maar ik kan me m ook nie meer herinneren en waarom had ik t dan ookal voordat me opa overleed?

ik heb m eiglijk maar 5 keer gezien in me hele leven xd maar ik kan me m ook nie meer herinneren en waarom had ik t dan ookal voordat me opa overleed?

Oke, misschien even heel goed terug denken aan bepaalde gewoontes die je vroeger had, of dingen die je regelmatig deed en nu niet meer doet. Misschien mis je dat wel.
Of omdat je het al heel lang hebt, misschien mis je jezelf van vroeger voordat je naar school ging enzo, dat je nog lekker kind kon zijn en alle vrijheid had, en dat je nu bang bent om een ‘nieuwe jij’ te worden en volwassen te worden.

ja misschien wel