Iemand met wat hulp? Liefde voor een meisje

Hey ik ben Bart 25j en sinds kort heb ik een meisje leren kennen dat alles voor me is. Ik doe er alles voor, we doen alles samen, knuffelen, praten over de dingen dat gebeurd zijn. Ik ken ze nu ongeveer 1,5 maand en ik zeg haar altijd bijna wat mijn gevoelens voor haar zijn. Schrijf ze gedichtjes, help haar met haar laatste jaar hoge school, ze is namelijk kleuterjuf… Sinds 2weken terug gaan we bijna iedere week 2x squashen, cinema, dineetje bij mij thuis met alles erop en eraan. Dus dacht ik 1week terug, ik probeer gewoon de stap te zetten en probeer haar een kus te geven. Toen ik dit probeerde trok ze haar zachtjes terug, en begon te Wenen van voorafgaande relaties dat ze al gekend heeft, en vertelde me dat ze geen vertrouwen meer heeft in relaties… Haar ex geeft haar zelfs al eens laten staan 100km van huis waardoor ze de bus of trein moest nemen. Dus hierin heeft ze al veel meegemaakt. Het is dus een meisje dat een muur bouwt omwille van geen zelfvertrouwen. We hebben hierover bijna 2uur liggen praten, wat de problemen waren en hoe het verder moet met ons… Ook heeft ze het geweldig druk met haar laatste 2maanden op school waardoor ze veel werk heeft. Dit apprecieer ik, en laat ze dan ook soms gerust zodanig dat ze haar zou kunnen concentreren op haar school. Deze week zijn we naar de cinema gegaan en hebben we heel de film met elkaars handen liggen spelen, hand in hand, arm om arm… Tijdens de terugrit heeft ze heel de rit op mij gelegen in de auto, en weer net hetzelfde als in de cinema, handen spelen enz… Ze zei me dan ook dat ze haar supergoed voelt bij mij… En zei ze dat ze me supergraag heeft. Zelfs is het zover al gekomen dat we in elkaars ogen de aura’s van elkaar bestuderen. Zodat we weten wat we voelen. Eergisteren zijn er dan wat conflicten geweest, toen ik dacht dat ik ze mss even zou gerust laten, voor haar studies… Dus heb ik er de hele dag geen sms naar gestuurd. Dit kon ze maar niet verkroppen en vroeg me wUat er aan de hand was?? Ik zei haar dat er niks was en vertelde ook dat ik ze wat rust wou gunnen voor haar studies. Ik had ze dan 6uur geen sms gestuurd of niet gebeld. Ze barste in tranen uit en dacht dat er iets gebeurd was… Ik ben dan naar haar huis gereden om ze eens goed vast te pakken, en haar te vertellen dat ze alles is voor mij… Na een korte tijd was dit probleem al vlug vergeten, we hebben san ook veel gepraat met elkaar, en elkaar dan ook verteld wat we precies willen. Ze is namelijk een heel gevoelig meisje. En kan geen beslissingen nemen… Nu vandaag ben ik weer bij haar geweest en hebben we heel de avond weer arm in arm gelegen. Constant zat ze me vandaag schouderklopjes te geven alweer zonder een kus. Waardoor ik san ook sterk aan mezelf zit te twijfelen, van hoe moet dit nu verder? Of voelt zij echt wel iets voor mij? Ik weet dat jullie haar niet kennen, en ik weet dan ook dat ik het zelf moet aanvoelen… Maar nu jullie dit allemaal weten, wat denken jullie dan? Is dit vriendschap of is dit meer dan vriendschap? Ik ga dan ook namelijk zelf eraan kapot en vraag me af wat ik moet doen, aangezien ik weet dat zij zelf geen beslissing kan nemen. We zitten zelfs elkaar gewoon te zoenen in de hals als we elkaar aan het knuffelen zijn in de sofa… Zelfs zijn we al zo dicht geweest dat we net elkaars lippen niet aanraakten. Ik weet dus echt niet meer wat te doen… Kunnen jullie soms helpen if hebben jullie tips van hoe ik het verder moet aanpakken? Want ik verlies de moed erin… Merci van een onwetende jongen.

Hhhm moeilijke situatie. Ik zou haar eerst nog wat meer tijd geven. Vraag haar op een subtiele manier waarom ? Ik zou niet weten wat je ander zou kunnen doen ):

Ik voel me echt een gemeen kreng om dit te zeggen maar het is niet de bedoeling dat jongens op het forum reageren.
Ik citeer even de regels:
‘‘Jongens op Girlscene
In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)’’

Plus een gast van 25 op een website waar meisjes van 14 rondhuppelen? Ook niet de beste combinatie.

@chanelchique idd.

Lees je note svp!