Iemand met verstand van skeelers? Welke moet ik nemen?

Hallo,
Ik wil wat meer gaan sporten, dus skeeleren leek me wel wat voor de zomer.
Nu heb ik op 2 skeelers geboden op Marktplaats, en ze gaan beide akkoord haha.
Ik heb er echt 0 verstand van, dus iemand, welke moet ik nemen?

1. http://sport.marktplaats…set-skeelers-maat-41.html
  2. http://sport.marktplaats…o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

Weet niet of je dit uberhaupt wel kan zien op een foto, maar kan het altijd proberen!

Xx

ik zou eerst vragen naar een foto van de wieltjes, want qua vorm enzo, zou ik de eerste nemen, maar kijk ook naar de wieltjes!

Ik zou voor de tweede gaan. Eigenlijk puur omdat ik die er beter onderhouden uit vind zien.

ik zou voor de eerste gaan! Ik heb ook zoiets als de tweede gehad en die schoen ging er telkens uit zeg maar

De eerste is het best! Alleen de wieltjes lijken niet zo goed meer. Dus zou je eigenlijk nog even nieuwe moeten halen in de winkel en die eronder zetten…

Allebei niet, zien er uit als van die blokker skeelers. Hoe die wieltjes zitten is echt niet fijn. Ik zou als ik jouw was gewoon naar een skatewinkel/skeelerwinkel gaan, ze hebben daar ook middenklasse. Ik heb jaren op zo speelgoed winkel skeelers geskeelerd, maar sinds ik professionele heb, skeeler is zo veel fijner en soepeler. En mijn voeten deden altijd pijn in die andere skeelers uugh.

Ik denk dat ze allebei wel goed zijn, ik zou de eerste nemen maar het zal niet zoveel uitmaken :wink:. Tenzij je prof-skeelermens wil worden maakt het niet zoveel uit.

Ik vind ze er allebei niet zo goed uitzien eigenlijk, en er staat ook helemaal geen beschrijving bij. Als ik puur foto’s af moet gaan zou ik voor de eerste gaan, omdat deze waarschijnlijk een zachte schoen hebben met veters. Die andere hebben een harde schoen met van die clip dingen, die zijn niet fijn als je ze serieus wilt gaan gebruiken. Waarschijnlijk moet je er ook meteen nieuwe wieltjes onder zetten (die van mij zijn rond de 40¤).
Ik zou gewoon naar een sportwinkel gaan als ik jou was, daar heb je voor meer geld goede skeelers en hoef je er niet meteen nieuwe wieltjes onder te zetten.

Mijn ouders zetten ook nooit een beschrijving erbij :slightly_smiling_face: wat moet er dan staan ‘ze zijn in goede staat en zijn grijs’?
nee gewoon die 1e kopen, na een maand kan je als ze slecht zijn gloednieuwe gaan kopen maar ik heb ook gewoon ouwe van een vriendin:)

Hhm ik heb niet zo veel geld op het moment, dus nieuwe kopen zit er denk niet echt in, ben je al snel 40 euro kwijt.
Bedankt voor jullie advies! Ik denk er nog even over na.

Ik denk dan altijd aan vroeger, toen de mensen met stoere skeelers soft wheels hadden hahaha

ik heb die tweede :stuck_out_tongue: en ze doen zeer bij m’n hak, maar dat kan ook aan mij liggen!