Iemand leuk vinden, maar niet weten dat..

[i]Hoihoi,

Ik zal het proberen kort uit te leggen;
Ik ben helemaal tot over mijn oren op een jongen uit mijn klas. Zijn msn heb ik pas sinds vrijdag, maar toch hebben we al wat leuke gesprekken gehad… vind ik. Ookal begon ik telkens het gesprek, razendsnel had hij iets terug geantwoord. En ook was hij afgelopen zaterdag geëindigt met het gesprek… Zo van; Ik spreek je snel weer!.
Ik dacht dat het op school misschien ook wel goed zou gaan. Bij een vak ging ik voor hem zitten zeg maar, en keek met hem mee in zijn boek. Ik probeerde ook interesses te tonen voor hem, voor zijn hobbies bijvoorbeeld. Maar het laatste uur… Probeerde ik oog contact te zoeken, en volgens mij hij ook met mij, dus als ik keek en hij keek ook, draaide hij zijn hoofd om. Ik dacht echt zo van; Nee :expressionless: je vind me niet leuk… Zo’n gedachte kwam er op in mijn hoofd.
Ik heb nu dus een goede vriend van me te hulp geroepen ( die goede vriend ken ik al meer dan 13 jaar… ) en het is ook zíjn goede vriend ( van de jongen die ik leuk vind ). Die zou me helpen in ieder geval. Afgezaagd en flauw, om hulp in te roepen :$, maar hoe anders? Ik zou dolgraag de kans willen krijgen van hem om iets te proberen samen met hem… Maar hoe pak je dat aan?

Iemand raad misschien :$?
Dankjewel![/i]

Up:$

nou gedult hebben… veel met hem praten op msn.
als je pas sinds vrijdag echt contact hebt is het toch logisch dat hij niet meteen vol voor je gaat. daar moet je elkaar toch eerst beter voor leren kennen denk ik zo. en maar hopen dat die vriend een beetje kan helpen.
succes :slightly_smiling_face:

[i]
Nouja… alssie nog op msn komt ;P. Maar ik probeer vooral contact op school te houden met hem. Ik had zo opgezocht op internet wat de lichaamstaal van jongens kunnen zijn als ze wss geïnteresseerd zijn. Dat was o.a ook met de benen wijd zitten/staan zodat de edele deel te zien zou zijn ( hoop dat men het snapt ). en dat was zo bij Nederlands! Maarja… wat wel stom was ( en wat ik onbewust deed )… kwamen mijn borsten tegen de stoelleuning aan… leek net alsof ik hoer was ofzo :astonished:… Hij zag dat volgens mij en zei; Zo kom je vaker zitten?
Ik had zoiets van; wat bedoel jíj daar nou mee.

Maar met een ander vak; Ik had het gevoel dat hij naar me keek… en als ik keek, dat hij zijn hoofd weer omdraaide. en zo ging dat wel een aantal keren…
Ik hoop écht dat ik die kans van hem krijg :$[/i]