Iemand leuk? maar.. ik heb wat anders gezegt...

-___________-

Als hij een player is doet hij je alleen maar pijn. dan kun je beter helemaal niks met hem beginnen

Naja kom op, ( aan de andere meiden die hier reageren) Het is een jongen van 16/17 jaar… Ja meestal zijn die players… Maar ook die kunnen verliefd worden en iets beginnen met iedereen :stuck_out_tongue: Ben bijna 20, en heb t sinds die leeftijd zelf overal in mij omgeving gezien.
Dan dacht je dat het players waren, maar stuk voor stuk belanden ze allemaal in serieuze relaties. Wat moet een jongen van 16/17 jaar dan :stuck_out_tongue:?

En ja, bied je excuses aan… en ik hoop eigenlijk niet dat je zegt dat je vriendinnend dat zeiden over hem, en jij dat tegen hem zei vanwege je vriendinnen… Als ik zoiets zou horen, vanuit zijn hoek bekeken dan, zou ik daar niet blij van worden… Zeg gewoon dat je dicht klapte en zo verlegen bent, dat dat er uit floepte, maar hem stiekem wel leuk vind :stuck_out_tongue:

Succes!

zelfde hier
mensen kunnen wel zeggen hij is een player en dat je niet met hem moet nemen
maar als je echt verliefd bent is dat heel moeilijk om te geloven omdat je alleen zijn goede kanten zie
ik vind dit ook echt zoon rotsituatie