Iemand leuk? maar.. ik heb wat anders gezegt...

hoi iedereen.
Hier even mijn laatste levensverhaal.

ik vind iemand leuk. Zelf ben ik 14 jaar en hij is 16 of 17 (weet ik niet precies)
En hij doet dit jaar examen…
Ik vond hem altijd al leuk, maar toen we spraken op msn zei ik dat ik hem niet leuk vind… en dat ik hem eigenlijk haat… (geen idee waarom ik het zei trouwens…)

En nu doet hij onaardig tegen mij en ik ontwijk hem zoveel mogelijk.
Maar hij kijkt me wel altijd lachend aan, en hij zoekt ook altijd aandacht van me…
Dus ik denk dat hij mij wel nog leuk vind, maar wat moet ik nu doen?

Ik durf niet te zeggen dat ik hem toch leuk vind, want ik zie het hem nu al zeggen door heel de school…
Wat moet ik doen?

Dankje

p.s ik zat er zelf over te denken een liedje te zingen en op youtube te zetten… en naar hem te sturen?

Waarom zeg je dat je hem haat als je hem leuk vind?

Omdat vriendinnen bij mij thuis zaten en me onder druk zette… en zeiden dat hij een player was enzo…

Ik vind het niet zo heel gek dat hij nu niet meer aardig tegen je doet, maar oké. Misschien kan je naar hem toe gaan en hem jouw excuses aanbieden. Dat lijkt me al een goed begin.

HAHA, ja klopt, ik zal er toch serieus over nadenken mijn excuses aan te bieden, VOORDAT hij dit jaar van deze school afgaat…

Ik snap je helemaal, ik heb ongeveer hetzelfde, maar ik heb niet gezegd dat ik hem haat. Ik heb gewoon laten blijken dat ik hem niet graag heb omdat iedereen me plaagde dat we op elkaar verliefd zijn. Eerst was hij een beetje geschrokken en sprak hij niet meer tegen me, maar nu is alles terug goed, en zelfs beter dan ervoren. Dus geef de hoop niet op. Laat stilletjes aan blijken dat je hem wel nog leuk vind. Hij vindt je zo te zien wel leuk dus je hebt niets te verliezen. :slightly_smiling_face:

@cannotforgetyou Tnx, ga hem eigenlijk nu al een emailtje met spijt sturen,
en ik zal op school het ook wel laten merken :grinning:

heb de email met een grote zucht verzonden… nu wachten op andwoord

ik ben er zeker van dat hij een lief mailtje terug zal sturen :slightly_smiling_face:

^ Idd.
Nogal vaag verhaal meid. :confused:

HAHA over iedereen die mijn verhaal raar vind:

Vriendinnen waren bij mij thuis en ik had een gesprek met hem op msn…
En hun allemaal van : OMG hij?! vind je hem leuk? hij is zooo player , je moet hem egt niet vertrouwen enzo, en ik stond best wel onder druk omdat er ook veel mensen bij me waren die goed bevriend met hem zijn, en als ik zou zeggen dat ik hem echt leuk vind weet ik dat ze het door zouden zeggen… en dat is het minste wat ik wil… dus heb ik gezegt van : IK? jou leuk vinden? egt niet? ik haat je (ik zou het niet precies zo gezegt hebben , maar zoiets)

Liefs,

en toch vind ik het een domme actie xD

Ik snap niet waarom je zegt dat je hem haat, ook al stond je onder druk. Maar stel dat hij jou ook leuk vindt, hoe ga je dat dan doen? Dan vinden je vriendinnen hem nog steeds een player, maar zou je daarom geen verkering met hem nemen?
Maar goed, je kunt tegen hem zeggen dat je het niet zo bedoelde, dat je vriendinnen er bij stonden en dat je het er daarom uitflapte, en dat je hem eigenlijk juist heel aardig vind.

@BlowMeAway Ja het flapte er inderdaad gewoon uit, en ikheb een email net gestuur met spijt erin, en ik hoop dat hij het gewoon gebrijpt, want hij is heel erg leuk :stuck_out_tongue:

Maar die vriendinnen hebben er wel een reden voor om dat tegen jou te zeggen hoor.

Inderdaad. Die zeggen dat niet zomaar hoor

Ja klopt,
UGH!!! liefde, wat een rotsituatie is dit,
Ik kan ook best mensen geloven dat ze hem player vinden enzo…
Maar tegelijkertijd zit ik ook met de situatie dat ik gwn echt verliefd ben…

Tja, ik heb geen idee meer,
Ik zit gewoon in die tweestrijd…

Kan je niet in plaats van een mailtje hem beter een keertje aanspreken?

@FantasiesUnwind ja maar hij heeft dus deze aankomende week exames, en de rest van de dagen zit hij toch altijd met zijn vrienden… en dan is het ook zo raar… want dat kan ik hem wel apart nemen maar dan gaan zijn vrienden toch vragen wat ik zei enzo…

zeg gewoon dat je hem wel leuk vindt, als hij jou ook nog leuk vindt…