iemand leuk idee voor tattoo?

heb pas tattoo laten zetten, maar wil er nog 1. weet iemand een leuk idee? wel wat iets betekend dan…
x

Een tattoo moet uit je hart komen(oke het is ook een versiersel maar dan nog) en niet uit iemands anders z’n gedachte.

Seriously? Je wilt dat wij een tattoo voor jou verzinnen, en dan moet het nog iets betekenen ook? Voor wie, voor ons of voor jou? Een tattoo neem je voor jezelf, niet voor anderen.

Ik vind dat je geen tattoo moet laten zetten als er geen betekenis achter zit en als een ander het voor je verzint zit er geen betekenis achter.

Clown, olifant, hoofd van willekeurige celeb, hotdog, songtekst met spelfout… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je moet niet aan ons vragen wat jij voor tattoo moet laten zetten!
Je moet er een laten zetten met een betekenis erachter, en dat kan alleen jij beslissen.

Inspiratie.

Een mooi zinnetje in het Engels/Frans.
Een leuke Quote of inspiratiezinnetje (:

Mensen zoals jij moeten geen tattoos nemen, want over 10 jaar ben je hem zat.

achja wat iedereen toch altijd zegt over die betekenis ben ik echt niet mee eens… het is versiering van je lichaam net als oorbellen… (en ik mag hopen dat je achter je gaatjes geen betekenis hebt want dat zou echt weird zijn…) mrgoed als het iets moet betekenen moet je het echt zelf verzinnen en kijk ander even in het grote/algemen tattoo topic

Een piemel op je neus dat zegmaar je neusbrug de piemel is en je neusvleugels de ballen.

Ik wil een klein hartje. Nee, niet saai, vind ik zelf. Er zit heel veel achter zo’n klein, simpel hartje.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/104767

Dat is het algemene topic en daar staan echt veel plaatjes, misschien heb je daar iets aan. :]

Oké, wat iets betekent voor mij (want daar vraag je om, wij kennen jou niet, weten niet wat iets voor jou betekend, wat me wel handig lijkt), dan zou ik ‘Marco’ op je pols laten tatoeëren. Maar dat slaat dus nergens op. Verzin zelf iets, iets met een betekenis, of anders iets simpels als een sterretje of zo.

Ik zou iets kiezen wat altijd bij je past… en dat weet jij het beste xD

Ik zou nooit een naam op me laten tatoeeren.

what doesn’t kill you makes you stronger

dat dus, ik vind het zo een mooi zinnetje en je zal er zoiezo nog veel moed uit halen…

+1

Joah dies vet!

Ehm nee, wat heb je nou aan iets wat geen betekenis voor je heeft en het staat voor de rest van je leven op je lijf?

Hier is dus zo niet over nagedacht :B