Iemand leren kennen

Weten jullie vragen waardoor je iemand kan leren kennen?
Iemand echt leren kennen?

gewoon de dingen vragen die je wilt weten?

Ja, klinkt heel logisch, maar als ik bij diegene in de buurt ben, dan ben ik alles vergeten wat ik wil vragen.

dan hou een boekje met vragen bij

precies! dat staat dan wel weer heel erg knullig, maar je zult je vragen iig onthouden.

Ja daar dacht ik ook aan, maar dat staat idd erg knullig en dan durf ik ze niet te stellen denk ik. zo met een boekje.

tja, hoe denk je dat andere mensen dat doen?

Dus wat houd jou nou eigelijk bezig?

dan hoor je wat diegene bezig houd , dus zn hobbys en passies en dan kan je daarop verder borduren.

Iemand écht leren kennen doe je niet via vragen…
Veel mee omgaan, en niet alleen 1 op 1, veel kletsen en gedachtegangen wisselen, langs familie/vrienden gaan… Verschillende dingen doen.

Het is inderdaad makkelijker om vaak af te spreken, dan heeft de ander ook veel minder snel het idee dat hij/zij bij de politie zit. (:
En sommige mensen hebben een best wel vertekend beeld van zichzelf, en als je daar zelf achter komt heb je daar geen last van.

Ik ken diegene al heel goed en zie diegene 3x in de week, maar als mensen niet over zichzelf willen praten hoe kom je dan dingen over ze te weten?

ooh ik vind dat zo dom juist als je allemaal vragen gaat stellen. Lijkt het net alsof je een interviewer bent ofzo. En volgens mij was dat met een boekje erbij houden een grapje? xD
ik zou gewoon met mensen uitgaan of afspreken ofzo. Gewoon gezellig bezig zijn dan leer je ze vanzelf kennen.

Hoe mensen handelen zegt vaak al heel wat… Daarnaast zeggen ze dingen over andere dingen… Zo kan je iemand ook leren kennen…

huh als jullie elkaar 3 keer in de week zien en nog geen dingen over diegene weet, waar praten jullie dan over?? Je moet soms trouwens ook wat over jezelf vertellen, dan gaat die gene weer daarop in hoe het bij haar is zegmaar.

Als je iemand écht kent dan weet je veel meer over diegene door zijn handelen dan door zijn zeggen.

Haha ik en mn vriendje hadden wel eens “vragenspelletje” als we ons verveelden xD Mocht ik vanaaaaaaaalles bedenken, tot de gekste dingen toe, en hij beantwoorde die dan eerlijk :stuck_out_tongue:

Hij vroeg alleen alleen nooit wat aan mij, vond k dan weer jammer…