Iemand laten schrikken

Ik had geen idee onder welk topic deze vraag moest staan, dus zet ik hem maar hier onder. Mijn zus wil mij voor mijn verjaardag een dildo geven… Ik heb hier geen behoefte aan (ik ben ook nog maar 14). Ze gaat hem toch geven omdat ze mij wilt pesten (ze wilt er ook een aan mijn stiefzus geven). Nu hadden mijn stiefzus iets bedacht waarmee we haar kunnen terug pakken. We hebben een pop gekocht en die willen we in haar kamer zetten. Weten jullie hoe we dit nog enger kunnen maken? Bijv geluiden erbij ofzo

Ik zou het niet doen. Zo verlaag je jezelf naar haar niveau.
Ik zou gewoon het al vertellen aan je ouders dat je zus je van plan is een dildo te geven, eens zien hoe ze daarop reageren.
Anders zou ik een gepaste reactie aan haar geven en haar teminste geen voldoening te geven dat haar ‘grap’ is gelukt.

Reageer enthousiast en erg blij dat je hem hebt gekregen, of geef gewoon de koude uitleg terug: ‘zus, ik wil je 2dehandsje niet, hoor. da’s echt vies!’

Precies dit! Laat vooral niet merken dat je het niet leuk vindt, dat maakt het voor haar alleen maar leuk.

^jeee,af en toe lol kan toch ook wel?

sorry,ik weet echt niet wat je zou kunnen doen. maar ik denk dat het t beste gaat werken in de avond (of nog beter nacht ).

Google is een wondermiddel,succes