iemand/iets vind het vet grappig om mijn leven te verkloten

my life sucks:

ik was gisteren op een feestje, mijn vriendin voelde zich niet lekker. wij zijn weggegaan.

vervolgens heeft mijn andere vriendin met de jongen waar ik verliefd op ben gezoend.

fijn.

(en ik ben het wachtwoord voor mijn andere girlscene account vergeten, dat ook nog)

ahww wat een kutstreek van die vriendin, wist ze dat jij hem leuk vond? Dan zou ik echt pisnijdig zijn.

idd,
hoe heette je andere account dan?

• Je vriendin is geen vriendin van je, want anders zou ze het niet doen
  • Dat wachtwoord maakt niet zoveel uit + je kan het opvragen

En wist ze dat je hem leuk vind? Anders kan je het echt geen vriendin meer noemen.

Beetje lullig
maar je leven raakt toch niet verkloot door 1 zoen?

@iedereen,

zij wist dat ik verliefd op hem was. maar ze kan het niet laten. want zo is ze. altijd moet ze in het middelpunt van de aandacht staan, niet dat ze daar haar best voor hoeft te doen, met haar D (!) cup tieten en laag uitgesneden truitjes.

en op zich is mn leven nu niet verkloot, maar ik voel me nu toch wel even heel kut.

oh en ik ben niet mn wachtwoord vergeten maar mn naam. omdat ik die constant veranderde.

Ach, sta er boven. Jongens kiezen meisjes zoals jouw vriendin uit omdat ze makkelijk zijn, niet omdat ze zo bijzonder zijn. Als jij ronddanste in opvallende shirtjes en alles voor aandacht deed, zouden ze niet verder kijken dan dat. Innerlijk telt ook he?

Wees blij, jij zal met respect behandeld worden :slightly_smiling_face:

Waarom ben je dan bevriend met haar?
En ik vind niet dat je iemand kan veroordelen op haar cup, dat is genetisch, als ze nou een implantaat had…
Maareh, met cup D krijgt ze geen vriendje dat van haar houdt (als het alleen daarop gebaseerd is) daarvoor heb je ook persoonlijkheid nodig.
Waarschijnlijk is ze heel onzeker en heeft ze een ongelukkige jeugd gehad met weinig liefde. Deze liefde probeert ze nu bij die jongens te zoeken, ookal zal dat nooit voldoende zijn.
Misschien is ze wel jaloers op jou? Jij heb namelijk niet van dat soort complexen (ga ik van uit dan)

dit is totaal verzonnen, dont hate me if you disagree

nou… kijk, het is nog wat ingewikkelder.

• ik ken haar al mn hele leven, of teminste mijn hele schoolleven (basisschool, middelbare school)
  • ik zou wel in van die truitjes kunnen gaan rondlopen, maar dat zal niet veel uithalen met mn A’tjes :stuck_out_tongue:
  • ik noem dat van die d cup, omdat ik dus weet dat alllleee jongens het daarover hebben, en zij daar vol gebruik van maakt.
    -zij zit dus bij mij in de klas, ik zie haar elke dag, en ze woont 2 straten van mij vandaan.
  • zij heeft wel eens gezegd dat zij hem ook “wel leuk” vond, waardoor het als rechtvaardig word gezien. terwijl ik dus echt echt echt hem heel leuk vind. verliefd eigenlijk
  • vriendschappen kunnen ermee ophouden
  • er bestaat altijd nog een push up bh, maar ik ken je probleem. je moet je niet verlagen tot dat niveau
  • zoals ik al zei, een complex
  • ik zit ook bij zoveel mensen in de klas die bij me in de buurt wonen waar ik neit mee om ga
  • tja, maar hoeveel jongens vind zij tegelijkertijd leuk?

heb je wel eens geprobeerd haar er opaan te spreken?
wees een keer duidelijk, misschien is ze zich niet bewust van wat ze doet (meer het effect ervan)

Kansloos.

Dus, jij vindt dat zij minder recht heeft op een kans met een jongen dan jij? Als de rollen waren omgedraaid en jij had hem gezoend, had jij je dan schuldig gevoeld omdat zij hem ook leuk vindt?

En dit verkloot je leven? :’)

Bovendien, natuuuuurlijk is het slecht om grote tieten te hebben, je te kleden hoe het je figuur flatteert en lol te hebben met jongens. Hoe durft ze, denkt ze soms dat vrouwen mogen beslissen over hun eigen figuur en liefdesleven!

ik dacht al even dat ik de enige was die er zo over dacht :’)

je kan er wel mee lachen , maar uiteindelijk zouden jullie het toch ook niet leuk vinden moest dat bij jullie gebeuren x]

zoekeenleven

zij is toch verliefd op hem? dan zoen je toch niet met een jongen als je weet dat je vrienden hem leuk vind?dat is toch lomp en heel egoistisch?

Geen handvol jongens maar een land (waarom niet wereld?) vol jongens.

ja idd, dank je.
en voor die anderen
je hoeft niet zo grof te doen, je begrijpt toch vast wel dat dit even niet leuk is. en zoals ik al eerder zij, het verkloot niet mn leven, maar nu voel ik me toch even kut.
bovendien vind ik nu wel even dat ik meer recht heb omdat zij, en nu ga ik eventjes serieus tellen hoeveel jongens zij op dit moment leuk vind. ehm… 1… 2…
4 in totaal.

snappie, het is gewoon even kut.