Iemand ideetjes wat voor make-up bij mij past??

ik heb blond krullig/slaggerig haar dat net over mijn schouder valt, blauwe ogen en een lichte huid. nu is mijn vraag dus wat voor make up past hier bij? en mijn haar is ook pluizig en droog dus ook daar nog tips voor?

ook heb ik sproeten opzich vind ik dat soms bestschattig maar ik heb echt een grote sproeteninvasie op mn neus iemand tips omdit weg te werken??

Een beetje mascara? Meer heb je niet nodig.
En als je je sproeten weg wilt hebben; poeder/foundation/etc.
En voor pluizig en droog haar heb je 100000000en topics.

Of je gaat naar een wat duurdere parfumerie, daar kunnen ze je advies geven.

Pour les yeux
En bij een lichte huid staat lichte make-up en tjaa. idk.

heb ook blond haar en blauwgroene ogen, heb best een donkere huid, doe gewoon foundation op, mascara soms oogpotlood, en met velle ogen is het erg mooi als je je ogen donker maakt, bijvoorbeeld met bruin of donkergrijs, dat doe ik altijd als ik uit ga ofzo, xxx

Mascara en misschien oogpotlood als je dat iets vind?
En voor je neus kan je concealer gebruiken in een lichte kleur (die bij je huid past)
Misschien een klein beetje blush om het op te fleuren, glosje als je dat leuk vind op je lippen.
En voor je haar kan je henna plus hairwonder repair gebruiken.

waarom wil je je sproeten wegwerken?

Hmm, ik herken mezelf eenbeetje
licht blond, stijl haar, blauwe ogen, beetje sproetjes op me neus, lichte huid
(NO’GOTHICK)
ikdraag meestal:
-Mascara (dikkelaag)
-Oogpotlood (zwart)
-blush (roze)

omdat ze ze misschien niet mooi vindt?

Dat is toch haar keuze en dat is niet haar vraag…

Roze tinten zouden jou zowieso al mooi staan. En verder…

http://beauty.rubriek.nl/…lden_oogschaduw_blauw.php

edit: Verder staan er nog veel meer tips op die site.

Het ligt echt aan de vorm van je gezicht, je ogen etc. Misschien een foto posten?

ja al heel erg bedankt allemaal alvast en nu heb ik ook altijd al mascara en oogpotlood op maar zatte denken of felle oogschaduw iets zou zijn? maar in iedergeval super bedankt allemaal!!

ik ga die concealer zeker proberen! kan ik die henna plus hairwonder bij kruidvat of da halen ofzo??

donkerblauw met grijze oogschaduw is ook vet! heb ik al eens geprobeerd haha, grijs binnen dan knallen je ogen er echt mooi uit.

Misschien is een foto plaatsen wat handiger? ;p
Verder zou ik gewoon vooral thuis veel expirimenteren, en af en toe feedback vragen aan bv je vriendinnen. Zo kun je meteen zien wat je zelf mooi vind staan, en wat anderen ook mooi bij je vinden staan :slightly_smiling_face: