iemand ideen voor mijn slaap feestje ????

Ik geef woensdag een slaap feestje ken iemand mij helpen :face_with_raised_eyebrow:
:anguished:? :anguished:?
alvast bedankt :couplekiss_man_woman:

meidenfilms,
horrorfilms,
heeeelveel popcorn
maskertjes
make up om elkaar mooi of juist superlelijk op te maken (a).
heel veel kussens… kussengeveeeeeeecht! (:

maskertjes,make-up,meidenfilms,horrorfilms,truth or dare ehmm …

Wij doen kei vaak slaapfeestjes,
En het enige wat we dan doen is uuuuuren kletsen,
Films kijken,
veeel eten,
En lol hebben.
Veel is er niet nodig.

vraag aan je vriendinnen wat hun leuk vinden om te doen!
samen verzinnen lijkt me leuker dan alleen :slightly_smiling_face:
Maar je kan bijv allemaal spellen doen, modeshow met opmaken heel veel films kijken, dansen nacht zwemmen in de sloot ;’) verzin maar wat!

• Horrors!
  • MakeUp!
  • Tijdschriften; Als Girlz/Cosmo Girl enzo ( kunnen jullie alles gaan beoordelen;P!)
  • Eten/Drinken; spreekt voor zich; Cola/Cassis/Popcorn/Chips enzo!
  • Meiden films

en niet vergeten; iritante familieleden opsluiten ;]!

Have Fun!

wij gingen ook twister doen, en zo’n spel dat je iets moet uitbeelden en dat zij het moesten raden (Michaël Jackson, een jongen uit je klas etc.)
En heel veel kletsen, lachen, tv kijken, eten, niet slapen… Slechte spookverhalen vertellen enz…

zelf chips maken ( zo grappig want eigenlijk lukt het bijna niemand)
zelf maskertjes maken (haar en gezichts masker ) staat bijna wel in ieder tijdschirft hoe je dat moet doen.
foto’s maken
andere mensen hun foto’s bekijken soms uitlachen sorry er zitten vaak zulke neppen en vage bij dat je gewoon moet lachen
en film kijken die je al ik weet niet hoe vaak gezien hebt zoals mean girls ik denk dat iedereen die wel meer dan 8 keer heeft gezien.
jongen bellen en dan van die vage vragen stellen of als iemand anders praten en doen of ze iets besteld hebben zo flauw maar wel grappig vooral als ze liggen te slapen.

Klopt chips maken lukt niet je krijgt gewoon aardapels ahhahaha
en bedankt voor jullie reactie xxxx