Iemand ideeen?

Hooooi (:,

ik heb gezocht of er al topics hierover waren, maar die vond ikniet echt. ( sorry als die er wel zijn)
het zit dus zoo, we moeten met school een actie voor een goed doel organiseren.
we hebben groepjes gemaakt en we krijgen 25 euro om te gebruiken.
we hadden al een idee, om cakejes en koekjes enzo te verkopen, maar ik denk dat je daar niet echt veel mee kunt inzamelen.
dus, hebben jullie nog ideeen?
xx

Je kan van die friendshipbracelets maken, dat is altijd wel een leuke eyecatcher.

ooohjaaa vergeten tezeggen, wemogen niet op de markt staaan ;(
waarom maakt school hetzo moeeeilijk.

Wij deden vroeger op school ook zulke dingen… wij kochten kleine dingen van het geld… en gingen dan langs de deuren met de vraag of mensen het wilde ruilen enzo en aan het einde van de week hielden we een veiling met alle spullen die we hadden verzameld. Vraag wel even aan school of die ene brief voor jullie wil maken met de uitleg of iets dergelijks want sommige mensen denken dat je het voor jezelf doet. Wij begonnen met 5 euro en hadden na een week 319 ofzo opgehaald =) Succes!

woooow, dat is veeeel! jaaa wehebben eenbrief van school, dus die neem ik dan meeee (: , jaaa goed ideee, met die spulletjes inzamelen, maar waar gingen jullie het veilen dan? en hoe ging dat inzn werk? (:

Uhmm ik zou echt soort koekjes ofso maken en dan in leuke doosjes of tasjes doen en dan rondgaan. Als het voor een goed doel is denk ik dat de mensen dat wel kopen, zo niet zijn ze fucking gierig.

ja ik heb net een foto van een kindje gezien en omg. ik ben nog steeds aan het huilen daardoor. en die stomme guess schoenen wil ik niet meer, beter geef ik dat kind eerst brood i.p.v. weer een schoen kopen.

sorry ff frustraties uiten

verkoop cakejes op school in de pauze / collecte / levend standbeeld / koekie monster muffins <3

verkoop iets van sandwiches in de pauze ofzo? broodjes knakworst? en dan van tevoren wel aankondigen zodat mensen het weten (: bij ons werkte dat heel goed!

Loumpias in de kantine verkopen! Die dingen gaan vaak wel goed

Oh en een paar dagen van tevoren al briefjes ophangen overal dat er loumpias worden verkocht zodat mensen hun geld meenemen

Free hugs! Of voor een klein bedrag.

Kun je niet langs de deuren gaan? Heb dat wel eens gedaan met een groepje om geld op te halen voor een goed doel. Toen hadden we ons verkleed en zijn we langs de deur geweest om koekjes te verkopen ^^

Dat moesten wij ook een keertje doen. We kregen allemaal 10 euro mee en we moesten winst maken. Ons groepje had toen schmink en glitter gekocht. Met twee stoelen en een spiegel gingen we bij de markt staan. Voor 50 cent mocht je geschminkt worden. Het lukte redelijk goed en uiteindelijk hadden we 15 euro verdiend, 5 euro winst :grinning:
Misschien kun je zoiets doen?