Iemand idee om een concert iets leuker te maken voor een moeder :?

Hoi,
Ik ga 30 oktober naar een concert in Amsterdam. Ik ben 13 jaar (als het concert is 14) en ik ga met 2 vriendinnen. We wonen in Groningen en het is dus ver rijden… Nu heeft een van mijn vriendinnen haar moeder overgehaald om ons te brengen, haar moeder vind dit absoluut niet leuk…
Ik voel me eigenlijk schuldig want we gaan ook nog 3-4 uur van te voren wachten om zeker te zijn dat we van voren kunnen. We gaan waarschijnlijk ook nog winkelen.
We gaan zeker nog een bedankje kopen voor haar moeder, maar hebben jullie nog ideeën om het voor haar moeder iets leuker te maken? We gaan tijdens het winkelen natuurlijk heel aardig doen tegen haar moeder, maar ze gaat niet mee naar het concert en moet al die tijd dus wachten…
Het concert is in de Melkweg, voor de mensen die het zich afvroegen.

Hopelijk weten jullie iets want ik voel me er best rot over.

Alvast bedankt!:heart:

Misschien kunnen jullie met zijn drieën geld bij elkaar sparen zodat haar moeder lekker ergens kan gaan eten, of naar een bioscoop kan in de buurt? :slight_smile:

Als je aangeeft dat die moeder het ‘absoluut niet leuk’ vindt, zou je dan niet nog een keer gaan nadenken om er op een andere manier (ov) te komen?

Maar goed, je zou dan bijvoorbeeld een kaartje kunnen kopen voor de bios voor dr, zodat ze niet de hele avond ergens alleen zit te wachten.

Die moeder biedt het zelf aan, dus ik zou haar verder niet in de watten leggen. Hoogstens met z’n drieën een lunch betalen voor haar, maar meer ook niet.

^ Mwaa, aanbieden is in mijn ogen toch net wat anders dan overgehaald worden.

Welk concert ga je heen?
Ik ben namelijk geregeld om 18:30 bij de HMH of Ziggo aangekomen, terwijl de deuren toen al open waren. En nog stond ik vaak aardig goed vooraan. Als ik moeite had gedaan had ik nog verder naar voren gekunt, maargoed. Altijd bij de bar in de buurt blijven :grinning_face_with_smiling_eyes:

En zoals benoemd; misschien geld bij elkaar leggen zodat ze filmpje oid kan kijken. Of koop een leuk boek voor haar, heeft ze wat te lezen.

Ik ga er van uit dat jullie naar Jack & Jack gaan? Niet om vervelend te doen maar als jullie 3/4u van te voren gaan queuen zullen jullie niet vooraan staan.

Verder gewoon idd geld bijeen leggen zodat zij naar de bios kan ofzo.

Ik ga naar Jack&Jack, ze zijn niet heel beroemd ofzo maar we zijn toch wel groot fan :slightly_smiling_face:.
Boek is een goed idee :slightly_smiling_face:

Ja dus? Het is ook niet echt een keuze want ik zou ook niet zo makkelijk twee meiden van 13/14 alleen naar Amsterdam laten gaan. Bioscoop vind ik wel een goede ja.