Iemand idee hoe ik mijn vriendin (goedkoop) kan verrassen?

Een vriendin van me, die ik al ken sinds de kleuterschool, betekent heel erg veel voor me en ze heeft altijd voor me klaar gestaan als er wat was. Dat deden de andere vriendinnen ook, maar zij deed 't uit d’r hart. Ze is, zoals een vriendin hoort te zijn, ook ontzettend lief en grappig. Ook zijn we al ooit samen op vakantie geweest en al dat soort leuke dingen. Ik wil haar dus voor alles wat ze voor me heeft gedaan bedanken. Maar ik weet niet goed hoe. Moet ik het alleen zeggen, of moet er een cadeautje bij? En moet het dan een groot-, of een klein cadeautje zijn? Of is het beter als ik haar mee neem naar de bioscoop, of eerder een filmavond thuis?

Iemand tips? Ik hoor ze graag! :slightly_smiling_face:

x Liefs, Teddy

ideetjes zijn altijd welkom!

misschien kan je een lief kaartje voor haar maken? :slightly_smiling_face:

lief dat je dat wilt doen voor je vriendin! Daarom is de betekenis denk ik al genoeg, en kan je gewoon iets kleins geven. Dat zal je vriendin denk ik al enorm waarderen.
Denk dat een kaartje idd een goede is.

Koop een leeg fotoboek bij de action/hema (2/3/4 euro ongeveer) en plak die helemaal vol met alles wat met jullie vriendschap te maken heeft! Foto’s, herinneringen, etc,!

Koop een leeg fotoboek bij de action/hema (2/3/4 euro ongeveer) en plak die helemaal vol met alles wat met jullie vriendschap te maken heeft! Foto's, herinneringen, etc,!

Superleuk idee!

Misschien kan je een lief beertje met een hartje & een kaartje waarop staat wat ze voor je betekend. :slightly_smiling_face:

desnoods maak je cupcakes en versier je die voor haar.

Of een taart bakken met glazuur best friends of iets erop

ja! maak iets zelf, dat heeft veel betekenis en is altijd leuk :slightly_smiling_face:

Het is ook leuk om bijv. wat dingen te kopen bij de Action en daar een leuk mandje van maken. Shampoo, douchegel, verzorgingsproducten. En dan een kaartje erbij met “omdat je gewoon lief bent”

een mooie brief vanuit je hart!

Dankjewel voor jullie leuke ideeën! Vooral die van liquoiring, met dat fotoboek, vind ik superleuk en ook die over het mandje met allerlei producten. :slightly_smiling_face: Ik ga zeker eentje hiervan uitkiezen! Dankjulliewel nogmaals. xx

Zoals hier boven al is gezegd: Een fotoboek met allemaal leuke foto’s en lieve tekstjes erbij! Dat is super leuk!

Super! Ga ik zeker (ook) doen! :wink: