Ik val serieus altijd op jongens met vriendinnen…
Dan ontmoet ik een kei leuke jongen en die zie ik dan wel zitten en dan kom ik erachter dat hij een vriendin heeft, zwaaaar irritant. Wie heeft nog meer last van dit probleem?
De jongens die bezet zijn zijn nou eenmaal over het algemeen leuker!
Overigens vind ik altijd jongens leuk die op een andere manier onbereikbaar zijn, maar ik snap wel precies wat je bedoeld!
Wat ik zou doen is bij èlke jongen die jou leuk lijkt, meteen checken ( hyves, facebook, vrienden,…) of hij single is of niet. Zo voorkom je teleurstellingen!
Haha ja dat doe ik ook al voortaan. Maar ik ben niet zo iemand die gelijk op de computer zit. Niet arrogant bedoeld ofzo, maar ik ben gewoon sociaal en dan kan ik een hele avond kei gezellig hebben met iemand. En ik kan soms ineens ook echt iemand geweldig vinden na de eerste ontmoeting, en als je dan erachter komt dat diegene een vriendin heeft is dat dus echt wel een grote domper…
dan val je niet op jongesn met vriendinnen, dan val je op jongens warvan je later erachter komt dat ze een vriendin hebben.
maar vraag het anders gewoon aan die jongen, niks geks aan.
Heb ik ook altijd, maar als je hem écht heel leuk vindt zit er niks anders op (hoe lullig het ook klinkt voor zijn vriendin): gewoon wachten tot het uit is!
En verder niet bij de pakken neer gaan zitten: zucht, ik val toch alleen maar op bezette jongens. Gewoon doorgaan!
Ben het trouwens niet he-le-maal met de reactie van Bootlegs eens… want als hij een vriendin blijkt te hebben geef je het (waarschijnlijk) te snel op en als het uitgaat ziet hij je niet staan. Je kunt best vrienden met hem worden! (of bekenden) Zolang je maar niet met hem zoent o.i.d. zolang hij een vriendin heeft!
Hoop dat je er iets mee kan!
Xx me
ben het niet eens met IkBenMonica, stel dat ze een heel goede relatie hebben, je wil ook niet zoveel jaar op iemand wachten tot het eindelijk uit is? Gewoon laten gaan, zelfs niet eens vrienden worden want dan wil je toch meer… en van iemand anders vriendje moet je gewoon afblijven…
Ik ook! Behoorlijk vervelend jaa.
ja,
de leukste jongens zijn meestal al bezet
of… je moet geluk hebben
Ja heb ik ook altijd, maar ik zeg altijd: alles kan kapot !
roos163: totdat je zelf een vriendje hebt en een of andere meid hem af probeert te pakken… sorry, maar van andermans vriendjes moet je gewoon afblijven.