Iemand heel leuk vinden maar..

Ik zit dus in een groep met allemaal goeie jongens. Met deze groep ga ik vaak uit enzo. Maar nu heb ik dus met 3 van de 8 gekust. En met 1 van die 3 ben ik nu bezig… Ik vind die heel leuk en vandaag ook weer mee gekust toen we ff afgesproken hadden. Ik denk ook dat hij mij leuk vind… Alleen als ik hiermee iets zou gaan krijgen ben ik bang dat de groep mij uitmaakt voor sletje en ik weet niet wat allemaal… Wat zouden jullie in zulke situatie doen?
Voor meer info kun je gewoon vragen
Graag antwoorden:$
Alvast bedankt
x

niet stom bedoeld hoor, maar het is toch meer "sletterig"als je met hem zoent zonder dat het iets word? bovendien vind ik dat je je niets aan moet trekken van wat andere mensen van je denken, als het goed voelt moet je het doen. mensen hebben altijd wel wat over je te zeuren of je nu wel iets "verkeerds"gedaan hebt of niet. Ik vind er trouwens ook niets sletterigs aan hoor :slightly_smiling_face:

Ja dat vind ik ook maar het lag aan die 2 want de ene ging ‘vreemd’ terwijl ik met hem bezig was daar baald ik heel hard van. en hij had er laterna wel spijt van maar we hebben afgesproken super goede vrienden te blijven en dat is nu nog steeds zo, ik zit nog steeds bij hem in de groep. En de ander vond dat we te ver uit elkaar woonde(half uur fietsen)… dusja maar met hem ben ik net zo goed goeie vrienden gebleven dat vind ik heel fijn! En degene waarmee in nu bezig ben denk ik dat het wel echt wat wordt. Want hij whappte naar mijn beste vriendin: Jou beste vriendin is echt een leuk meisje!
bedankt voor de reacties!

Jij vind hem leuk, hij vind jou leuk, je bent supergoede vrienden met de andere twee en wat maakt het jou nou uit wat de rest van je vind? Go for it! :slightly_smiling_face:

Okee! dankje voor de reactie!
Btw ik hen vrijdag weer met hrm afgesproken om te ‘xboxen’
:grinning:

Nouja, van het een komt het ander en ineens zijn het er 3 van de 8. Als jullie elkaar leuk vinden gaan ze jullie echt niet tegen houden hoor. Zou bijzonder kinderachtig zijn.

Als jij hem leuk vindt en hij heeft ook gevoelens voor jou, waarom zou je het dan niet doen? Je moet doen wat je gelukkig maakt, je leeft tenslotte maar een keer!

Ik geloof niet in het woord sletterig. Jij doet wat je wil (zonder mensen daarbij onnodig te kwetsen, ofc) en niemand hoeft je daar op te beoordelen.
Veel succes (:

Ik zou er gewoon voor gaan!

Dit. En voor mij ben je geen slet omdat je eens kust met iemand zonder het wat wordt.

Wauw dit komt me heel bekend voor

Superleuk en veel plezier :slightly_smiling_face:

Dit vind ik fijn om te horen!
En dankjewel :slightly_smiling_face:

We hebben nu een relatie en de groep heeft allrmaal op een iemand na maarja…
bedankt voor alle reacties nog ene x