Iemand heeft Goldmembership aangemeld, ik heb het betaald

Sjonge jonge jonge. Wat een getfs.

Iemand(ik heb geen FLAUW idee wie, overigens) heeft met MIJN gegevens een kut golmembership gekocht. TyfusHyves
En ik heb ervoor moeten betalen.
Ik zie het toevallig op mn bankrekening gedoe… :relieved:

Iemand een idee hoe ik daarachter kan komen? Ik heb wel een aantal dingen verkocht via marktplaats, en dan moet je natuurlijk ook je bankgegevens e.d. doorgeven.(ik heb net iedereen bekeken, en niemand is goldmember… morgen ga ik weer kijken)

[i]Zo, dat is flink kut zeg!
Kun je de redactie van Hyves niet bereiken?
En tjaa, andersmoet je je Hyves verwijderen en een nieuwe aanmaken…

Succes![/i]

iemand anders had het ook al, via iemand anders iets via girlscene verkocht, en die ging toen lekker op haar kosten goldmember worden!
misschien moet je dat topic even opzoeken en staan daar andwoorden?
( egt kut van hyves, hebben ze heel slecht gedaan )

Ja, ik heb ze al gemaild. Maar ja, wat kunnen die daaraan doen?

En het maakt niet uit, ik heb het zelf net al geprobeerd; je hebt alleen een bankrekeningnummer nodig. Adres en alles hoef je niet eens te hebben 0_o…

XD ja haha, daar kwam ik via google al op. Maar er staat verder niets bijzonders in :frowning_face:

Sjezus wat stom geregeld dan bij Hyves…
& kut voor jou

hoe vaag. ik ben gister goldmember geworden, wou wel eens kijken hoe het was. maar ik ben het nog steeds niet. ik had het gister zegmaar betaald? maar ze moesten het nog verwerken ofzo. maarja.

hyves is gewoon raar.

Rond mijn 14e ben ik een poos lastig gevallen door een pedofiel. Ik heb Hyves toendertijd gemaild, en zei hebben het profiel verwijderd…
Ik denk, dat, als ze heel veel mailtjes krijgen met dit soort problemen/klachten, dat ze ook iets gaan veranderen aan hoe je Goldmember kan worden…

en drm heb ik het ook verwijderd.

Hyves klantenservice?

Misschien ben ik nu paranoide aan het doen, maar ik ben iedereen aan het checken om te kijken of diegene opeens goldmember is x’D

das echt heel dom geregeld dat je alleen een banknummer nodig hebt o.o

^ Ja precies 0_o… Dat is toch niet ’ veilig ’ ?
Want zelfs mn emailadres hoefde niet met mijn hyves-emailadres te kloppen (heb het zelf eventjes ’ geprobeerd ’ (tot aan de betaling) )

Dat is echt raar. Ik zou meteen contact opnemen met hyves!

Ik weet nu ook al zeker dat ik morgenvroeg gelijk achter de laptop ga, om te kijken of ik al reactie heb :stuck_out_tongue:. Er staan namelijk wel rare cijfertjes boven, dus misschien is het wel te traceren?

Ik wist dat hyves kut was, maar zo kut…

Ja 0_o :frowning_face:.

Ik ga al het geld wat op die rekening staat, op een andere gooien. Ben als de dood dat het zich gaat verspreiden ofzo :grimacing:

Je kunt 3 dagen (ofzo) na storting je geld weer terug laten storten.
Dus dat je het weer terug krijgt.
en bel ff met hyves of de bank, zodat ze er van weten.

*pruillipje*