Iemand goed in Frans en/of Engels?

Is er iemand die één van deze talen machtig is en een korte tekst zou kunnen vertalen?

Als jij 'm vertaalt, wil ik 'm best verbeteren maar ik ga geen teksten voor jou vertalen. Dit gaat om Engels.

Zeg het maar meid :slightly_smiling_face:

Ik ben er last minute achter gekomen dat ik mijn stageportfolio (voorstelling bedrijf) drietalig moet doen in plaats van in 1 taal doordat mijn stagementor mij aan het begin van mijn stageperiode de verkeerde versie heeft doorgestuurd en ik deze dus de hele tijd gevolgd heb. Ben ook al van in het begin bezig met mijn portfolio dus het komt ook niet door uitstelgedrag.

(wij krijgen in school trouwens ook geen uitleg wat stage betreft je krijgt gewoon de documenten door gestuurd wat je moet maken en moet afgeven en that’s it, ik zie mijn stagementor zelfs amper want heb ook geen les meer van hem)

Nu zit ik ook recht in de examens, zo heb ik morgen ook al examen spaans en van Inleiding in de toerische sector. En doordat mijn school het module systeem heeft, lopen de rest van mijn lessen ook nog eens gewoon door waardoor ik nu een beetje in de problemen zit qwa tijd. Ik ben echt niet lui en ben verder ook gewoon altijd inorde met alles maar nu zie ik even door het bos de bomen niet meer :confused:

Zou je het zien zitten?

Ik wil ook wel wat voor je vertalen, maar ik ga niet al het werk voor jou doen. Als je een opzetje maakt en wat zinnen in het Engels uitzet, dan wil ik ze wel verbeteren en eventueel uitbreiden.