Iemand ervaringen met de Viersprong in Halsteren ?

Hoi,

Ik zou graag willen weten of iemand ervaringen heeft met de instelling de Viersprong in Halsteren.
Ik word hier namelijk opgenomen over een aantal maanden, en ik ben benieuwd hoe anderen het hebben ervaren.
Als je iets weet, laat dat dan alsjeblieft achter, al heb je het via via gehoord. Ik wil heel graag verhalen en ervaringen horen. Ik heb ook veel vragen.
Alvast bedankt voor de moeite!

Liefs, Charlotte :heart:

Up! Iemand? x

meisje die ik ken had er gezeten, was voor haar heel fijn aangezien zij ook in Halsteren woont.
Ze is er echt op vooruit gegaan en alles gaat veel beter nu!

Dankjewel voor de reactie! Voor mij is het niet zo fijn, ik woon in Zuid-Limburg dus het is een behoorlijk eind reizen. Vandaar dat ik zeker wil weten of dit wel de goeie keus is… Want op internet staan veel negatieve verhalen die mij nogal afschrikken

Oh ik begrijp het wel… Is natuurlijk een heel eind van familie en vrienden. Kun je wat meer uitleggen over wat voor behandeling je krijgt en waarvoor?

Ik weet het zelf nog niet precies, ik ben vandaag aangemeld. Ik krijg volgens mij schematherapie. Ik word daar iig intern opgenomen met jongeren met dezelfde problematiek (persoonlijkheidsproblemen)

Ah oké, wat een verandering gaat dat voor je worden… Ik hoop dat je je weg er kan vinden!

Dankjewel, ik hoop het ook, heel erg…

Up? Iemand? x

Ik ben er geweest op gesprek maar ik vond het drie keer niks… Wel is het altijd heerlijk rustig daar en ik kan me voorstellen dat je er fijn tot rust kan komen om aan je problemen te werken.

Ik heb er gezeten even. Nja toen intensieve therapie in bergen op zoom bij viersprong.