Hey,
Ik zit met een probleempje ivm met mijn rijbewijs, die ik graag dit jaar nog zou willen behalen.
Ik heb dus mijn theorie en enkele rijlessen gevolgd een paar maand geleden met schakelen. Ik kon niet goed schakelen, lag ook deels aan de auto van de rijschool die al helemaal kapot geschakeld was van andere leerlingen, maar toch voelde ik mij daar niet mee op mijn gemak.
Nu heb ik thuis enkel 2 auto’s die automatisch zijn van mijn ouders. Ik krijg later ook een auto van mijn ouders die automatisch mag zijn. Ik ben nu serieus aan het twijfelen of ik nu niet gewoon mijn rijbewijs lekker makkelijk haal met een automaat.
Ten eerste al omdat ik niet kan oefenen thuis met een schakel (hier kan ik eventueel wel een oplossing voor vinden door de auto van mijn vriend te gebruiken), en ten tweede omdat ik er eigenlijk weinig nut van inzie omdat ik later toch een automatische auto krijg.
Dus nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die een rijbewijs hebben gehaald met een automaat en of ze hier spijt van hebben? En ook algemeen wat jullie erover denken of dit later problemen kan geven of niet?