iemand ervaring met www.tidebuy.com?

Wij hebben binnenkort een schoolgala, natuurlijk heb ik er nu al zin in,
maar een mooie jurk is natuurlijk ook wel fijn om te hebben…nu kom ik dus
deze site tegen: http://www.tidebuy.com/ en daar vond ik mijn droomjurk!
Blijkbaar kun je hier je jurk uitkiezen en alle jurken zijn in dezelfde kleuren leverbaar, zelfs de verzendkosten zijn gratis. Super geniaal natuurlijk! Maar hoe zit het met de verzending, betaling en maten? Ik kan het namelijk niet op de site zelf vinden.
Alvast bedankt!

ik heb werkelijk geen ideee
maar damn mooie jurken

ik moet er ook nog eentje,
ik hou deze in de gaten haha!

leuke jurken! ik ga dit even in de gaten houden…

zou ik ook wel willen weten :slightly_smiling_face:
dus upje :slightly_smiling_face:

de maten kun je zelf invullen trouwens,
met betaling en verzending heb ik geen idee.

welke jurk heb je btw gezien? (A)

Ik vond hem zó schattig! Wel met glittertjes, maar niet overdone, maar dan wel in het zwart, omdat ik dat beter kan combineren met schoenen en een panty…of zou deze kleur ook goed te combineren zijn? Want deze kleur is ook heel mooi.
http://www.tidebuy.com/pr…ress-EE618658-254375.html

aaahhw hij is idd schattig =D en helemaal niet zo duur!
hmm als je op save wilt spelen moet je zwart doen.
maar deze kleur is ook vet, ik denk dat je die niet zo snel ziet bij andere mensen!
en je kan er een huidskleur panty onder doen (:

ja, een huidskleur panty…slimmm :woman_student:

ik zag net deze site http://www.reviewfbi.com/ hier staat volgensmij op of hij betrouwbaar is, maar ik moet nu eten ik kijk dus zo wel:)

Het is wholesale, dus groothandel. Daarvoor heb je een btw nummer nodig en moet je meestal een grote hoeveelheid in 1 keer aankopen.

dus ik kan geen hier niet 1 jurk kopen?

Volgens mij niet hoor. Want er staat zo:
Quantity: Price Processing time
1 — 1 USD 89.00 7-10 Days
2 — 5 USD 87.22 7-10 Days
6 — 10 USD 86.33 8-11 Days
11 — 20 USD 85.44 9-12 Days
21 — 30 USD 84.55 10-14 Days

Dus het is (volgens mij) wel goedkoper als je er meer koopt maar je kan er ook 1 kopen.

Jawel je kan hier wel 1 jurk kopen en je hebt geen BTW nummer nodig (creditcard is wel handig…). Ik heb op 31 december 2010 een jurk besteld (ik heb zelf de maten opgenomen). Is nu in productie bij de fabriek, het zou ongeveer 18 werkdagen moeten duren (processing + shipping).
Je loopt de kans dat je wel nog 19% BTW moet betalen omdat je importeert van buiten de EU. Dit bepaalt de douane als het Nederland binnen komt aan de hand van het aankoop bedrag. Aankopen onder 22,- zijn vrijgesteld van BTW, tussen de 22 en 150 moet je belasting betalen. Dit moet je contant betalen als het afgeleverd wordt en je betaald dan ook administratiekosten (heeft een andere naam…) dit is ongeveer ¤ 12,50.
Ik laat het nog weten als de jurk is aangekomen (of niet…maar daar ga ik niet vanuit…)

susanne81, heb je de jurk al binnen??

Heb je de jurk nog ontvangen?
Ik wil ook heel graag een jurk bestellen, maar ik weet dus niet of het te vertrouwen is, want er is nu een hele grote sale.

wat vinden jullie van deze jurk? Jurk
Het is voor een bruiloft.
xx