Iemand ervaring met werken voor Sloggi?

Ik ben gevraagd om te komen modellen voor Sloggi (je weet wel, van die Billboards). Nu ziet het er allemaal heel professioneel uit en erg goed geregeld. Maar toch twijfel ik nog wel of ik dit wil en of het wel leuk is. Iemand wellicht ervaring?

Haha, wel grappig ; ) Maar geen ervaring! Maar als het echt van sloggi is zou ik t gewoon doen! Alle ervaringen zijn mooi meegenomen toch ; ) (Ik weet niet of je model wilt worden, maar hoe dan ook…)

Dat lijkt me niet bepaald ideaal. Sta je daar op zo’n huge billboard met je kont in beeld en je gezicht, word je aangesproken op straat: HEY, jij bent van Sloggi! Mooi kontje heb je hoor :grin:

Of dat je familie langs zo’n billboard rijden.

alle kansen die je krijgt moet je pakken!
als je model wilt worden dan:P

.

inderdaad :grinning_face_with_smiling_eyes: Wel tof dat je zo’n kans krijgt natuurlijk maar ik zou er wel goed over nadenken… en ook het idee dat heel veel mannen (alle leeftijden…) op van die sloggi reclames geilen en nog meer dingen doen…

Ik denk dat weinig meiden hier ervaring hebben met dat soort werk.
Maar wat geeft dat? Het is toch jou eigen keuze. Als je verder wilt met modellenwerk, dan lijkt het me een grote kans. Sloggi is namelijk een bekend merk, en die kan je weer toevoegen aan je lijst met opdrachtgevers. Bovendien zou ik als familie alleen maar harstikke trots zijn dat je op zo’n billboard staat! Niet de eerste de beste mag modellen voor Sloggi, toch? Als mensen er opmerkingen over maken, tja, so what. Jíj bent mooi wel diegene die gevraagd is om te komen modellen en er geld aan heeft overgehouden.
En die mannen die er misschien op kunnen geilen: die geilen ook op je als je in een rokje/jurkje over straat loopt, of jouw foto’s op facebook/hyves (als je die hebt) en noem maar op. Nu krijg je er tenminste voor betaald. Het is bovendien, volgens mij, ook een hele mooie kans! Maar goed, jij moet het voor jezelf bepalen of jij je er prettig bij voelt of niet.

Wat goed dat je zo’n geweldige kans krijgt zeg. Ik zou het toch serieus overwegen, ze vragen je niet voor niets bij Sloggi.

Ik zou het zeker doen, je hoofd staat er niet bij en wat een compliment toch dat je billen mooi zijn? later kan je hier erg hard om lachen denk ik!

Wat maakt dat nou uit? Je staat maar in n degelijke sloggi onderbroek :stuck_out_tongue: Tis niet alsof je voor Sapph reclame maakt of zo ; ) En t fijne is: je vertelt aan wie je wilt dat jij dat bent op dat bord, en de rest vertel je het gewoon niet. En als er toch mensen achter komen van wie je niet wil dat ze t weten kijk je ze raar aan en zeg je ‘euh… nee hoor, dat ben ik niet’ :stuck_out_tongue:

je bent 15??

Mijn ouders zouden het uberhaupt al niet goed vinden als ik dat zou willen.

heb je een website ofzo met info ?
dan kunnen wij kijken of de website betrouwbaar overkomt.

zijn die sloggie modellen niet 18+ dacht dat dat de minimale leeftijd moest zijn omdat het volgens de regeltjes niet onder die grens mag
correct me if i’m wrong hoor maar dat dacht ik eens ergens gehoort/gelezen te hebben!