Iemand ervaring met wax-strip ?

Ja, ik wil er een gebruiken omdat ik niet steeds het scheer aparaat van mijn moeder wil gebruiken.
En mijn moeder vind het weer zo onnodig om een scheeraparaat voor mij te kopen, dus wil ik wax-strips gebruiken.
Ik heb ook gelezen dat de haartjes dan langer weg blijven.
Maar nu is mijn probleem, hoe gebruik je zo’n wax-strip, kijk dit staat er op de achterkant:
-Wrijf de wax-strips ong. 30 seconden tussen uw handen om de wax warm te maken en trek de 2 strips langzaam uit elkaar.

• Gebruik elke strip opnieuw tot het kleefactige verdwijnt

Wat bedoelen ze met de laatste zin ?

Als je strip niet meer plakt (dus als je hem aanraakt en hij plakt niet meer aan je vingers) dan zal hij ook geen haren meer verwijderen. Dus dan is ie “op”.

Oo, maar ik heb hem een keer 30 sec. tussen mijn handen gehouden, toen op mijn oksel gehouden.
Alleen toen ik hem er weer vanaf haalde toen zat mijn hele oksel onder dat groene spul en het pikte ook helemaal, wat doe ik dan fout?

Welke strips heb je gekocht? Het gaat heel erg om hoe goed ze zijn, ik had laatst strips bij de action opgehaald en die waren vreselijk !! die van Veet aan de andere kant werkten prima en bijna pijnloos. Kijk in het pak of er olie doekjes bij zitten meestal zit er iets bij op de wax ermee aftehalen? :wink:

Lol, ik heb ook die van de action ;s
Oepsie!
Er zitten wel nabehandelngsdoekjes bij?

Ik gebruik andere dus ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk heb je hem er dan te voorzichtig vanaf getrokken.

(Btw: Die van mij zijn van Veet en ze zijn veel makkelijker te gebruiken dan de andere merken die ik heb geprobeerd)

je kan ook gwn scheermesjes + scheerschuim proberen.

Waxen hoef je bijna nooit te doen, doet bijna geen pijn (moet je eens epileren proberen :’)) en het is zo gepiept. Er zitten veeeel meer nadelen aan scheren.