Iemand ervaring met Vichy Dermablend?

Iemand ervaring mee met de foundation?
Ik ben namelijk best benieuwd hiernaar!

En weet iemand waar je dit kan kopen, en of
je dit ook in combinatie 'moet ’ gebruiken met
de andere producten van vichy dermablend?

xx

google revieuw

Geen ervaring mee, maar idd googelen helpt heel erg!
Misschien is er wat te vinden op Cosmopinie?

En, meestal hoef je producten uit dezelfde lijn niet te gebruiken. Dit zou natuurlijk het effect kunnen verbeteren of het speelt gewoon goed op elkaar in.
Het is vooral een beetje een verkooptrucje omdat een hele lijn kopen best een investering is. Ik zou gewoon mijn favoriete producten gebruiken bij een nieuw product!

review

Ik heb hem en het is echt mijn favo foundation!! Hij dekt echt perfect en blijft de hele dag goed zitten. Ik heb hem van mijn moeder gehad omdat de kleur voor haar niet goed is. Bij de apotheek krijg je hem, verder volgens mij niet in gewone winkels. Hij was iets van 23 euro dacht ik.

Dat is niet eens zo heel duur. Volgens mij is hij wel erg fijn hoor! Bij de apotheek waar ze hem verkopen kun je volgens mij ook gewoon een proefje vragen

klopt, je kunt eerst proefjes vragen. Normaal ben ik wel goedkoop met foundation, maar voor deze heb ik de prijs zeker over! Wil eigenlijk niks anders meer.

okee dankjulliewel!
Ik heb inderdaad bij onze apotheek een ontzettend veel vichy producten zien staan, dus zal eens langsgaan voor een proefje!