Iemand ervaring met Van Nood reizen?

Een vriendin van me is namelijk al eens daarmee naar Londen geweest, en we willen van de zomer waarschijnlijk 3 dagen Parijs doen incl. Disney of 4 dagen België. Hebben jullie hier al eerder mee gereisd en mogen er ook mensen van onder de 18 zonder begeleiding mee? En hoe beviel het?

Alvast bedankt :grinning:

nee, geen ervaring mee. weet je vriendin het niet aangezien ze er al mee gereist heeft?

Ze weet niet zeker of je mee mag zonder begeleiding dus ik dacht ik vraag het hier. En als mensen toch hier zijn kunnen ze even hun ervaring delen, haha ;p

Ik met mijn moeder met Van Nood reizen naar Berlijn geweestm dat was heel erg leuk! Ik heb alleen geen idee of je zonder begeleiding dan mee mag… Miss is er een emailadres op hun site tevinden en kun je hen jouw vraag mailen? Succes en veel plezier op vakantie!

Je kan hun hulplijn toch bellen. Kun je al je vragen in 1x stellen en heb je direct antwoord.

Ik ben er wel eens mee naar Parijs geweest! Op zich is het een fijne organisatie, want goedkoper kan je het gewoon echt niet krijgen. Toch zou ik er niet nog eens mee gaan, want het duurde gewoon allemaal eeuwen eer je in Parijs was. Ik ging dan vanaf Breda (dat ligt dus al bijna op de grens van België), en dan brachten ze je met de bus naar de grens, waar we echt DRIE uur hebben moeten wachten. Daar komen dan namelijk alle bussen bij elkaar, en dan gaat iedereen op een andere bus. Dan gaan er o.a. naar Parijs, Londen, Brussel, dus je wordt herverdeeld over die bussen. Dat is natuurlijk pech geweest dat de rest vertraging had, maar verder vond ik de service ook niet echt denderend. Kan je ook niet echt verwachten voor dat geld natuurlijk, maar ik betaal wel gewoon wat meer. (:
Het hotel was wel prima trouwens! En verder zou ik het niet weten, want wij zijn overdag niet met die bus meegeweest, maar gewoon zelf gegaan…

Ik ben vorig jaar met mijn nichtje daarmee naar Parijs gegaan, en we waren allebei toen 17 dus dat is geen probleem :slightly_smiling_face:
Ik heb trouwens niet zo immens lang moeten wachten, bij ons ging het vrij snel allemaal. Maar ja je bent natuurlijk sowieso wel even bezig met reizen.
Er worden veel excursies georganiseerd dus als je dat fijn vindt is het ideaal (moet je wel voor bij betalen volgens mij), maar wij zijn idd ook alleen 's ochtends soms met de bus mee gereisd de binnenstad in en hebben verder de dag zelf ingevuld.

Oke klinkt leuk! Ik wil het liefst naar Parijs maar ik ga nog even overleggen met vriendinnen en dan bekijken wat we gaan doen. Meer ervaringen zijn welkom!